Gjest knljmlk Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 Hva bør man spise etter trening om man vil ned i vekt. Noe skal man jo spise. 0 Siter
Gjest :DDDDDDDDDDDDDD Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 En halv banan og et stort glass vann. 0 Siter
ekte nick Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 En halv banan og et stort glass vann. Bananer er fetende, så det vil jeg ikke anbefale i denne sammenhengen. 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 22. april 2012 Skrevet 22. april 2012 En halv banan og et stort glass vann. Banan er en versting når det gjelder blodsukkerstigning, så det er ikke et bra alternativ alene. Salat med mye proteiner(kylling el. tunfisk, nøtter/frø) og en smoothie med mango og blåbær(noen skiver med banan er ok) vil gi godt påfyll av det kroppen trenger til å bygge muskler etter trening. 0 Siter
Gjest :DDDDDDDDDDDDDD Skrevet 23. april 2012 Skrevet 23. april 2012 Bananer er fetende, så det vil jeg ikke anbefale i denne sammenhengen. Det var derfor jeg sa en halv banan. Og den bør være grønn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.