Gå til innhold

uoriginal bunadskjorte

Gjest bunad til konfirmasjon og 17. mai

Anbefalte innlegg

Gjest bunad til konfirmasjon og 17. mai
Skrevet

Har omsider fått tak i en dame som kunne legge ut bunaden min, etter at den har hengt i skapet i 20 år. Men oppdager nå at selvfølgelig er bunadskjorta blitt for trang. Og den er det altfor kort tid igjen til å få gjort noe med. En venninne mente at det gikk an å få kjøpt sånne "standard"bunadskjorter som man kunne bruke til alle bunader i en sånn krisesituasjon. Selv er jeg litt skeptisk. Valget står mellom bunad og uoriginal skjorte, eller kjole. Har ikke sett disse uoriginale skjortene heller, så jeg vet evt ikke hvor jeg skal få tak i en. Synspunkt?

Skrevet

Sparkjop.no har sikkert noe sånt. Med mindre din bunad har en veldig spesiell skjorte så er det ikke så farlig synes jeg. Jeg ville nok fått tak i en "ordentlig" skjorte etterpå, men for en gangs skyld hadde jeg brukt en annen om nødvendig.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ville ikke hatt betenkeligheter med å bruke en "uoriginal" skjorte.

Gjest går så bra
Skrevet

Jeg kjenner flere som bruker bunadsskjorta til Sparkjøp.

Kjenner også et par mannfolk som har kjøpt herrebunaden fra Sparkjøp, de har byttet ut knappene med sølvknapper, fungerer som bare det :o)

Mrs. Wallace
Skrevet

De selger standard bunadsskjorter som kan brukes til de aller fleste bunader på Husfliden, og de er helt ålreite. Jeg endte meg å kjøpe meg en sånn i fjor, da jeg måtte innse at min gamle, arvede bunadsskjorte var for snau og for slitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...