Gjest SMIRnøff Skrevet 23. april 2012 Skrevet 23. april 2012 Er det egentlig risikabelt eller farlig? (Sett at man ikke har hatt noen tidligere problemer med substansmisbruk...) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 23. april 2012 Skrevet 23. april 2012 Det KAN nå bli det.... Ja, det er det... Men det vet en aldri, kanskje? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. april 2012 Skrevet 23. april 2012 Tja... Hvis du klarer å holde den "daglige øllen" til _en_ så. Og ikke sklir ut. Da er du fort ille ute. Hva med lettøl / alkoholfri øl? Om det er smaken du liker så godt, mener jeg. Jeg skal innrømme at jeg ikke liker øl selv så jeg blir sikkert nå bombardert med innlegg som sier at smaken på alkoholfritt ikke kan sammenlignes med vanlig øl. ;o) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 23. april 2012 Skrevet 23. april 2012 Tja... Hvis du klarer å holde den "daglige øllen" til _en_ så. Og ikke sklir ut. Da er du fort ille ute. Hva med lettøl / alkoholfri øl? Om det er smaken du liker så godt, mener jeg. Jeg skal innrømme at jeg ikke liker øl selv så jeg blir sikkert nå bombardert med innlegg som sier at smaken på alkoholfritt ikke kan sammenlignes med vanlig øl. ;o) Klarer fint å holde det til 1-2, kanskje 5 dager i uken... Må jo ha ordentlig øl skal det være noe da... ;-) 0 Siter
laban Skrevet 23. april 2012 Skrevet 23. april 2012 Ikke så lenge forbruket ikke øker og det går helt greit å stå over enkelte dager. Hvis man etter hvert må ha to, eller det begynner å bli kjempeviktig å vite at den ølen er i hus - eller man ikke kan kjøpe mer enn én om gangen fordi man da drikker opp alle samtidig - tror jeg det er lurt å revurdere saken. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 23. april 2012 Skrevet 23. april 2012 Ikke så lenge forbruket ikke øker og det går helt greit å stå over enkelte dager. Hvis man etter hvert må ha to, eller det begynner å bli kjempeviktig å vite at den ølen er i hus - eller man ikke kan kjøpe mer enn én om gangen fordi man da drikker opp alle samtidig - tror jeg det er lurt å revurdere saken. Takk for tips. Det er jo vitkig å kjenne til faresignalene selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.