Gå til innhold

Det å unne seg sin daglige øl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja... Hvis du klarer å holde den "daglige øllen" til _en_ så. Og ikke sklir ut. Da er du fort ille ute.

Hva med lettøl / alkoholfri øl? Om det er smaken du liker så godt, mener jeg. Jeg skal innrømme at jeg ikke liker øl selv så jeg blir sikkert nå bombardert med innlegg som sier at smaken på alkoholfritt ikke kan sammenlignes med vanlig øl. ;o)

Gjest SMIRnøff

Tja... Hvis du klarer å holde den "daglige øllen" til _en_ så. Og ikke sklir ut. Da er du fort ille ute.

Hva med lettøl / alkoholfri øl? Om det er smaken du liker så godt, mener jeg. Jeg skal innrømme at jeg ikke liker øl selv så jeg blir sikkert nå bombardert med innlegg som sier at smaken på alkoholfritt ikke kan sammenlignes med vanlig øl. ;o)

Klarer fint å holde det til 1-2, kanskje 5 dager i uken...

Må jo ha ordentlig øl skal det være noe da... ;-)

Ikke så lenge forbruket ikke øker og det går helt greit å stå over enkelte dager.

Hvis man etter hvert må ha to, eller det begynner å bli kjempeviktig å vite at den ølen er i hus - eller man ikke kan kjøpe mer enn én om gangen fordi man da drikker opp alle samtidig - tror jeg det er lurt å revurdere saken.

Annonse

Gjest SMIRnøff

Ikke så lenge forbruket ikke øker og det går helt greit å stå over enkelte dager.

Hvis man etter hvert må ha to, eller det begynner å bli kjempeviktig å vite at den ølen er i hus - eller man ikke kan kjøpe mer enn én om gangen fordi man da drikker opp alle samtidig - tror jeg det er lurt å revurdere saken.

Takk for tips. Det er jo vitkig å kjenne til faresignalene selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...