Gå til innhold

Snorking - blir snart sprø av det.....

Anbefalte innlegg

Gjest ambrose

Jeg blir snart sprø av denne snorkingen hans. Den er ikke bare ille - men VELDIG ille. På vegne av oss begge.

Han ligger jo og snur seg så mye også, han rører seg for hver "snorketopp" og da puster han ikke på noen sekunder heller.. . Det kan det ikke være helt bra for han? Det er forresten et under at han får sove selv.

Skulle ønske det var lov å innrede boder til soverom.

Måtte bare få ut min frustrasjon over nok en gang ikke få sove pga dette bråket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378681-snorking-blir-snart-spr%C3%B8-av-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Jeg kjenner flere som har fått hjelp av fastlegen til omfattende snorkeproblematikk og det at det blir sånne pustestopp.

Ellers vet jeg også om noen som har hatt noe nytte av produkter fra helsekost og apotek mot snorking.

Jeg googlet i full fart og det er mengder med produkter og svar fra legenettsteder:

http://www.google.no/search?sourceid=navclient&hl=no&ie=UTF-8&rlz=1T4ACPW_noNO367NO371&q=snorking

Personlig ville jeg ha startet på apoteket og spurt der etter råd og/eller en legetime.

Søvn er viktig, så dere må jo finne en løsning begge kan leve med.

Gjest ambrose

[quote name=Shira :o)' timestamp='1335246641' post='4752096]

Jeg kjenner flere som har fått hjelp av fastlegen til omfattende snorkeproblematikk og det at det blir sånne pustestopp.

Ellers vet jeg også om noen som har hatt noe nytte av produkter fra helsekost og apotek mot snorking.

Jeg googlet i full fart og det er mengder med produkter og svar fra legenettsteder:

http://www.google.no/search?sourceid=navclient&hl=no&ie=UTF-8&rlz=1T4ACPW_noNO367NO371&q=snorking

Personlig ville jeg ha startet på apoteket og spurt der etter råd og/eller en legetime.

Søvn er viktig, så dere må jo finne en løsning begge kan leve med.

Takk for tips.

Annonse

.

Jeg bruker hørselsvern når det står på som verst...sånne store øreklokker vettu...

Noen ganger må jeg ha sånne gule propper innafor hørselsvernet...

Det er det eneste som holder ut bråket fra sidelinja...

Jeg har ymtet frampå for gubben at det finnes hjelp for han siden han snorker så fælt...for det kan ikke være bra for helsa hans...

Men siden han ikke vil gjøre noe med det...så ligger jeg med hørselsvern på meg om natta...

Gjest ambrose

.

Jeg bruker hørselsvern når det står på som verst...sånne store øreklokker vettu...

Noen ganger må jeg ha sånne gule propper innafor hørselsvernet...

Det er det eneste som holder ut bråket fra sidelinja...

Jeg har ymtet frampå for gubben at det finnes hjelp for han siden han snorker så fælt...for det kan ikke være bra for helsa hans...

Men siden han ikke vil gjøre noe med det...så ligger jeg med hørselsvern på meg om natta...

Huff, jeg føler så med deg..

Den eneste grunnen til at jeg unngår å bruke slike ørepropper er at jeg får "gnagsår" i øregangen, jeg har i følge legen eksem i ørene. Vet du om det finnes propper som ikke gir slike gnagsår?

Huff, jeg føler så med deg..

Den eneste grunnen til at jeg unngår å bruke slike ørepropper er at jeg får "gnagsår" i øregangen, jeg har i følge legen eksem i ørene. Vet du om det finnes propper som ikke gir slike gnagsår?

.

Jeg vet ikke om det finnes slike propper som ikke forårsaker gnagsår og eksem...

Jeg plages også med dette pga av bruken av proppene...men jeg tar heller i mot litt eksem enn netter uten søvn...

Har vært inne på tanken med å undersøke om slike propper som skyttere bruker...

Disse tror jeg er tilpasset hvert enkelt øre...

Så noen bruke disse på Sporten en dag...så det finnes sikkert å få kjøpt en plass...

Skal selv ta turen innom en sportsforretning hvor de selger jaktutstyr og lignende for å sjekke ut om disse proppene...

Gjest ambrose

.

Jeg vet ikke om det finnes slike propper som ikke forårsaker gnagsår og eksem...

Jeg plages også med dette pga av bruken av proppene...men jeg tar heller i mot litt eksem enn netter uten søvn...

Har vært inne på tanken med å undersøke om slike propper som skyttere bruker...

Disse tror jeg er tilpasset hvert enkelt øre...

Så noen bruke disse på Sporten en dag...så det finnes sikkert å få kjøpt en plass...

Skal selv ta turen innom en sportsforretning hvor de selger jaktutstyr og lignende for å sjekke ut om disse proppene...

Oppdater meg, da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...