Gå til innhold

Peis konstruert i fylla?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

brilleslangen

Her ¨må det da ha blitt en feil med vidvinkelkameraet? Noen ganger blir det jo helt feil linjer på slike bilder.

tror ikke det er kameraet nei, for om en klikker seg gjennom bildene ser en vidunderet fra flere vinkler..tror den skal være sånn jeg

Her ¨må det da ha blitt en feil med vidvinkelkameraet? Noen ganger blir det jo helt feil linjer på slike bilder.

Nei, jeg tror ikke det, for de andre linjene i rommet er helt normale, det er nok en peis konstruert i fylla. :o) Det fortonet seg sikkert som en god ide da de fant på det, men jeg kan ikke si at resultatet ble noe særlig... Ikke etter min smak.

Annonse

"Koselig peisløsning" ifølge melger.

''"Koselig peisløsning" ifølge melger.''

*hehe* Kos og kos... Jeg er helt for at man skal bygge og innrede etter egen smak, men noen ganger, når det kommer til ting som ikke greit lar seg rette opp (som tapeter, maling og slike ting) er det kanskje greit å holde litt igjen...?

Haha, kult! Ser ut som en mashmallow som er begynt å smelte.

Ikke at jeg ville hatt den altså, men den vat unektelig litt ... kreativ? :D

''Ikke at jeg ville hatt den altså, men den vat unektelig litt ... kreativ? :D''

Den ser ut som noe som passer i et hobbithus. :o)

Annonse

Grusomt! I tillegg reagerer jeg på at en ikke kan kjøre en stil utvendig på bygget.

''Grusomt! I tillegg reagerer jeg på at en ikke kan kjøre en stil utvendig på bygget.''

Tja... Dersom man er fornøyd med fargen og vinduene (og ikke skiter penger) så er man kanskje ikke interessert i å hive seg på når naboen maler og fikser vinduene? Jeg kjenner ei som bor i tomannsbolig med ulike farger, naboene ville male sin del og hun hadde ikke råd til male sin og var ikke i stand til det uten hjelp heller.

''Grusomt! I tillegg reagerer jeg på at en ikke kan kjøre en stil utvendig på bygget.''

Tja... Dersom man er fornøyd med fargen og vinduene (og ikke skiter penger) så er man kanskje ikke interessert i å hive seg på når naboen maler og fikser vinduene? Jeg kjenner ei som bor i tomannsbolig med ulike farger, naboene ville male sin del og hun hadde ikke råd til male sin og var ikke i stand til det uten hjelp heller.

Du har et poeng der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...