Gå til innhold

angst og depresjon

Anbefalte innlegg

Gjest isabellhh
Skrevet

Jeg sliter psykisk, og har gjort det i 3 år. Hvordan jeg sliter har variert veldig gjennom årenes gang, men jeg merker nå at det bare blir verre. noen venner mente jeg hadde angst og andre psykiske problemer. Nå er det verre enn noen gang. Jeg har arbeidspraksis, men klarer ikke dra dit alle dagene. Jeg ender opp med å være nervøs hele dagen, for så å grue meg skikkelig når det nærmer seg kveld fordi jeg vet at jobben venter neste dag. er nervøs, utilpass,sur,konstant trøtt og sliten, men får ikke sove på grunn av nervøsitet og at jeg gruer meg til jobb. har ingen ferdig utdanning. Jeg har dårlig selvtillit, negativt selvbilde, overhodet ingen tro på meg selv, og dette hjelper liksom ikke oppi en arbeidssituasjon man mistrives i og som gjør hele depresjonstilstanden verre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angst og depresjon går ofte hånd i hånd, heldigvis finnes der hjelp. Går du i behandling? Hva slags medisiner bruker du?

Skrevet

Angst og depresjon går ofte hånd i hånd, heldigvis finnes der hjelp. Går du i behandling? Hva slags medisiner bruker du?

Kan skriver under på at det går hånd i hånd. Første steg er å oppsøke hjelp hos lege. Fortell hvordan du har det, så lager dere sammen en plan. Psykologhjelp og evt. medisiner vil være første steg . Vær forberedt på at dette krever mye av deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...