Gjest SMIRnøff Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Jeg kjeder meg mye. Jeg er også mye ensom. Dette kommer av at jeg isolerer meg så mye. Jeg skulle gjerne ønske det var anderledes, men jeg klarer ikke gjøre noe med det... 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Hvorfor klarer du ikke å gjøre noe med det, da? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Hvorfor klarer du ikke å gjøre noe med det, da? Det er jo veldig vanskelig å forandre seg. 0 Siter
ma.28 Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Det er jo veldig vanskelig å forandre seg. Det første er at du virkelig ønsker å forandre deg. Hvis du virkelig ønsker det - hva gjør du konkret for å forandre deg? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Det første er at du virkelig ønsker å forandre deg. Hvis du virkelig ønsker det - hva gjør du konkret for å forandre deg? Jeg ønsker det ikke, jeg er redd for å bli frisk. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Det er jo veldig vanskelig å forandre seg. Ja, det er det. Men det er fullt mulig. Det er bare det at det koster - og spørsmålet er hvor motivert du er for å ta på deg det det koster. Men det er selvsagt opp til deg. Du kan jo velge å ikke ta på deg de kostnadene og fortsette å ha det som du har det (å kjede deg og være ensom). 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Ja, det er det. Men det er fullt mulig. Det er bare det at det koster - og spørsmålet er hvor motivert du er for å ta på deg det det koster. Men det er selvsagt opp til deg. Du kan jo velge å ikke ta på deg de kostnadene og fortsette å ha det som du har det (å kjede deg og være ensom). Nettopp. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Nettopp. Ok, men siden du har svaret selv, hvorfor spør du? 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Jeg ønsker det ikke, jeg er redd for å bli frisk. Hvorfor er du redd for å bli frisk? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Hvorfor er du redd for å bli frisk? Virker veldig masete. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Virker veldig masete. Den skjønte jeg ikke? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Ok, men siden du har svaret selv, hvorfor spør du? Jeg spør ikke om noe, det er en misforståelse. Jeg bare skravler. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Den skjønte jeg ikke? Hva er det du ikke skjønner? Det virker masete å være frisk. Virker ikke som det er noe bedre. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Jeg spør ikke om noe, det er en misforståelse. Jeg bare skravler. Ok, men da burde du kanskje skrevet på åpent forum eller på meldingsforumet? Mener å huske at nhd og webbis ikke liker at man prater, chatter eller hva det nå heter på dette forumet... 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Hva er det du ikke skjønner? Det virker masete å være frisk. Virker ikke som det er noe bedre. Det er godt å være frisk. Du må bare oppleve det 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Ok, men da burde du kanskje skrevet på åpent forum eller på meldingsforumet? Mener å huske at nhd og webbis ikke liker at man prater, chatter eller hva det nå heter på dette forumet... Det er jo relatert til psykiatri da. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Det er jo relatert til psykiatri da. OK 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Jeg har opplevd mye ensomhet og den har vært inn i meg selv. Jeg har vært dypt ensom med mange mennesker rundt meg. Heldigvis er jeg i en annen situasjon nå. Kjedsomhet er noe annet. Det er ikke ofte (om noen ganger) som jeg direkte kjeder meg pga. mangel på oppgaver. Der synes jeg det er lettere å ta tak i. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 25. april 2012 Skrevet 25. april 2012 Det er jo veldig vanskelig å forandre seg. Jeg har blitt frisk i den forstand at jeg ikke lenger er deprimert og at jeg fungerer mye bedre sosialt (grovt sett). Har fortsatt noen småting igjen, men etter at jeg oppdaget hvor godt det er å ha det bra og være fornøyd med livet, vil jeg absolutt si at det har vært verdt alt slitet. Jeg håper at du også kommer dit en dag, men tror du må innfinne deg med at det ikke er gjort på null komma niks 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.