Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så sliten av alt dette. Jeg har ikke krefter til å holde ut. Det føles i alle fall ikke slik.

Etter noen ok dager har de siste dagene dratt meg i full fart nedover igjen. Minner trenger seg på, selvskadingstrangen og dødstankene kommer tilbake.

Kroppen setter seg i helspenn for hver minste lyd, den verker fordi jeg strammer kroppen for å "være klar for det som kan komme". Jeg er livredd for å gå i posten eller andre naturlige ting som å gå på nærbutikken eller lignende, for jeg er livredd for å møte mennesker. Men jeg tvinger meg til å gjøre det.

Jeg klarer ikke å se at dette skal snu. Jeg klarer ikke å se at dette er verdt å holde ut. Men kanskje jeg bare er sliten nå, kanskje det snur, men jeg klarer ikke å se at det vil skje...

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med kontaktpersonene dine i behandlingsapparatet om dette i det siste? Jeg trodde det var planlagt en innleggelse, men du skrev kanskje bare om dine tanker rundt dette slik at det er det jeg husker?

Skrevet

Har du snakket med kontaktpersonene dine i behandlingsapparatet om dette i det siste? Jeg trodde det var planlagt en innleggelse, men du skrev kanskje bare om dine tanker rundt dette slik at det er det jeg husker?

Har snakket litt med de om det, men ikke så mye. Jeg føler at jeg klager og at det snart er på tide at jeg takler dette.

Det var snakk om en innleggelse på DPS, men det er ikke blitt tatt opp på en stund. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker om det. Hva kan de hjelpe meg med der? Jeg har mistet en stor del av håpet om at dette faktisk vil gå over. Jeg er bare fryktelig sliten.

Mvh

Skrevet

Har snakket litt med de om det, men ikke så mye. Jeg føler at jeg klager og at det snart er på tide at jeg takler dette.

Det var snakk om en innleggelse på DPS, men det er ikke blitt tatt opp på en stund. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker om det. Hva kan de hjelpe meg med der? Jeg har mistet en stor del av håpet om at dette faktisk vil gå over. Jeg er bare fryktelig sliten.

Mvh

Min erfaring med DPS er heller ikke så god. Men noe av det som hjalp meg veldig var å komme meg ut av min egen leilighet. Bare det å se noen nye vegger kan hjelpe. Der jeg bor er DPSen som et hotell - så jeg later som jeg er på ferie når jeg er der, sitter i senga og ser på alle kanalene de har på tv og får servert ganske ok mat. :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...