Gå til innhold

Svelget etsende vaskemiddel, haster NHD og andre

Anbefalte innlegg

Gjest Etsendevaskemiddel
Skrevet

Hei, for noen timer siden svelget jeg et meget etsende vaskemiddel.

Jeg fikk nesten ikke puste og jeg brakk meg.

Jeg fikk et glass med melk.

Det svir fortsatt ned igjennom spiserøret og jeg har meget sterke smerter i mageregionen.

Det gjør vondt når jeg svelger.

Personalet her jeg bor (Bor på et såkalt sykehus).

De nekter meg å kjøre til lege og vet ikke om de skal tro at jeg har smerter.

De bare kjefter om hvor barnslig jeg er.

Det er sant at jeg har smerter,

Kan dette være farlig?

Er veldig redd nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor svelget du vesken hvis du ikke trodde den var farlig?

Det fremstår som et ønske om å skade seg selv, og da har du vel antatt at det var en farlig veske.

Hvor er du plutselig blitt redd nå?

Skrevet

Du fortsetter å fore oss med tilfeller der du nær sagt er i krig med personalet. Dersom du ikke opplever at personalet tar deg på alvor bør du ta dette opp med din behandler og/eller kontrollkommisjonen. Det er lite vi på et nettforum kan gjøre.

Gjest maiapril
Skrevet

Ja, jeg spør som bibben; Hvorfor svelget du væsken? Hvorfor ble du redd? Du skjønte vel at den kom til å skade deg før du svelget det?

Hvis dette er en destruktiv atferd som stadig gjentar seg på ulike måter, så skjønner jeg at personalet blir lei.

Men dette er kanskje ikke din skyld siden du jo er psyk. Kanskje er det heller behandleren din og behandlingsstedet som ikke evner å gi deg god nok behandling for det du sliter med? Hvis ikke du føler at du blir tatt på alvor der, så spør om du kan få tatt en prat med fastlegen din. Kanskje h*n har noen bedre løsninger du kan prøve for å bli frisk/friskere.

Prøv nå å ikke gjøre noe mer dumt av selvskading. Det er kun deg det går utover. Ingen på psykehuset gidder vel å bry seg uansett, så stopp med dette for din egen del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...