Gjest noen som vil hjelpe? Skrevet 26. april 2012 Skrevet 26. april 2012 Har problemer med min nokia E7. Den har funket bra til nå, men i det siste har jeg fått spørsmål om brukernavn og passord for tilgangspunkt, og selv om jeg logger meg på, kommer dette flere ganger. Det er ikke bare på nett jeg får det, men også om jeg tar bilder. NOen innstillinger jeg kan gjøre? Tror kanskje mannen min makket med telefonen så den ikke skulle kople seg på nett hele tiden, men jeg finner ingen innstillinger som har funket til å få vekk dette som nå kommer opp 0 Siter
Mrs D Skrevet 26. april 2012 Skrevet 26. april 2012 Du får sjekke innstillinger for oppkobling, rett og slett. 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 26. april 2012 Skrevet 26. april 2012 Du får sjekke innstillinger for oppkobling, rett og slett. Har gjort det, gjort noen endringer... men neida... skjønner ikke bæret. Hm, er det ikke en "gjenopprett fabrikkinnstillinger" funksjon?? Mister jeg bilder og kontakter da i så fall? 0 Siter
Gjest trådstarter Skrevet 26. april 2012 Skrevet 26. april 2012 Du får sjekke innstillinger for oppkobling, rett og slett. Har gjort det, gjort noen endringer... men neida... skjønner ikke bæret. Hm, er det ikke en "gjenopprett fabrikkinnstillinger" funksjon?? Mister jeg bilder og kontakter da i så fall? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.