Gå til innhold

En kjedelig hverdag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde ikke alle som sliter psykisk ha et tilbud, noe å gå til?

For noen år siden var jeg med i gruppe og det likte jeg, og jeg hadde en plass jeg kunne reise til av og til. En plass der folk møttes og var sosiale, gikk tur og fant på ting. Nå har jeg vært isolert så lenge at jeg vet ikke hva jeg klarer, synes det er kjedelig og lite givende å bare gå rundt meg selv hele dagen.

Å ha noe å gå til, er det en rettighet eller bare forbeholdt noen?

Nei, jeg klarer ikke finne på noe selv, som f.eks kor eller trening osv. Må være noe som er litt tilrettelagt. Synes alle burde fått tilbud om noe, samme hva det er. Ingen har godt av å bare bli hjemme hele dagen, ikke friske folk heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Burde ikke alle som sliter psykisk ha et tilbud, noe å gå til?

''

Jeg mener at alle som sliter så mye psykisk at de ikke kan være i noen form for jobb, bør gis mulighet til deltakelse på andre arenaer. Mange steder har de også ulike former for tilbud til denne brukergruppen.

Skrevet

mental helse har ofte møtesteder. Mange kommuner har også lavterskeltilbud, der psyk pas kan møtes og spille kort og andre banaliteter :)

Selv skyr jeg slike ting som pesten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...