Gjest traumatisert Skrevet 26. april 2012 Skrevet 26. april 2012 Jeg har begynt til traumebehandling nå. har vært der noen ganger, og har egentlig ikke begynt behandlingen ordentlig. har bare hatt veiledning og kartlegging om hva som plager meg osv men etter de gangene jeg har vært der har jeg blitt helt anderledes. jeg er utrolig sliten, jeg sover flere timer om dagen (den dagen jeg er til behandling) jeg er konstant deprimert, jeg gråter hele tiden og jeg er likegyldig til alt, konsentrasjonen eksisterer ikke lenger og jeg ser ikke lys og glede i noe lenger. er dette normalt i en sånn behandling? jeg har jo ikke begynt ordentlig engang.. og skal det holde på sånn i 10 uker til så kommer jeg til å gruse meg opp bakken her.. 0 Siter
ma.28 Skrevet 26. april 2012 Skrevet 26. april 2012 Litt metaforisk; Skal man rense et sår vil det gjøre vondt før det etter en tid leges. Man må tåle smerten om man ønsker å få det bedre. Dette klarer du! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.