Gå til innhold

vondt når jeg tisser...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Jeg får lett blærekatarr, spesielt hvis jeg sitter direkte på bakken slik at rompa blir kald. Når jeg kjenner symptomene tar jeg noen skjeer ren sitronsaft flere ganger om dagen. Og drikker generelt masse. Og holder meg varm. Så pleier det å gå over. Man kan ta paracept mot smerter og ubehag.

Men, på en annen side. Vær obs på at det kan utvikle seg til nyrebetennelse. Det kan være greit å levere urinprøve hos lege og få antibiotika. Jeg har hatt dette så mange ganger at jeg kjenner hvor alvorlig det er. Om det er første gang du har det, synes jeg du skal gå til legen.

Gjest føre var ja

Jeg får lett blærekatarr, spesielt hvis jeg sitter direkte på bakken slik at rompa blir kald. Når jeg kjenner symptomene tar jeg noen skjeer ren sitronsaft flere ganger om dagen. Og drikker generelt masse. Og holder meg varm. Så pleier det å gå over. Man kan ta paracept mot smerter og ubehag.

Men, på en annen side. Vær obs på at det kan utvikle seg til nyrebetennelse. Det kan være greit å levere urinprøve hos lege og få antibiotika. Jeg har hatt dette så mange ganger at jeg kjenner hvor alvorlig det er. Om det er første gang du har det, synes jeg du skal gå til legen.

Nyrebekkenbetennelse er grusomt :(

Jeg hadde jo sånn murrende følelse uten at jeg gjorde noe med det,

egentlig veldig vage symptomer på urinveisinfeksjon.

Så en natt våknet jeg av voldsomme ryggsmerter, klarte knapt å røre meg.

Ble kvalm og følte jeg måtte spy, kom meg på badet, men kom ingenting,

men fikk krampeaktige smerter på sidene av ryggen...

Ikke klarte jeg å tisse heller, føltes som om noe sperret for urinen.

Så slet jeg med vondt i ryggen et par tre dager før jeg kom meg til lege.

Hadde vel litt febe rog var uvel og...

så så jeg på god morgen norge at de snakket om nyrebekkenbetennelse

og nevnte samme symptomene som jeg hadde, og at før i tiden døde jentene pga det ikke var antibiotika mot det :( Skrekk! Da føk jeg til legen

og fikk konstatert at det var nyrebekkenbetennelse og fikk behandling for det...

men de takvise krampeaktige smertene og at jeg ikke fikk til å late vannet, har i ettertid fått meg til å lure om det var kombinert nyrebekkenbetennelse og nyrestein??

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...