Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snart 4 år siden jeg har hatt et forhold til et annet menneske...Alt er så merkelig for tiden, ingenting som gleder meg, ingenting som får meg til å prøve å finne en kjæreste,

Har vært plaget med angst før, men nå får det bare liksom gå sin gang,, hva kan egentlig skje. På jobben så fungerer jeg greit, som en robot. Hjemme så blir det lite gjort. Var deprimert for 18 år siden og fikk Seroxat, det hjalp..men dog. Tankene sviver bare omkring de årene jeg var lykkelig gift, og alt var bra. Ble forøvrig bedratt og alt gikk i dass. Når jeg nå tenker på

livet så er det ikke om idag, men om igår.. alt sviver om det.

Kjøpte meg en ny bil her om dagen, men har ikke gidda å sett på den så mye heller. På jobb..har jeg ingen angst,,,men alltid er det det jævla " presset" Synes det er vanskleig.. Vet for øvrig at jeg er en godt likt mann blant damene..men det har stoppet helt opp... drømmer bare om den første jeg var sammen med. Har ingen sosiale venner ,,når jeg er hjemme..

på jonn så klarer jeg jo å spille en figur...Lurer på om det finnes medisiner eller gode råd ?

Videoannonse
Annonse
Gjest ambrose
Skrevet

Hei, jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå til fastlegen din og si det samme du har skrevet her. Det virker det som du er deprimert igjen, og en depresjon trenger alltid behandling i form av medisiner og/eller samtaler.

Jeg ønsker deg en god bedring :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...