Gå til innhold

Er det så rart?

Anbefalte innlegg

Gjest ambrose
Skrevet

Er det så rart (eller forståelig) at en blir bekymret for å bli alvorlig deprimert når en har vært igjennom en svært dyp og alvorlig depresjon?

Fortsetter under...

Skrevet

Er forståelig at du blir bekymret for det da ja...

Skrevet

Det er svært forståelig at du er bekymret for å havne der igjen, men det er nok lurt å ikke tenke altfor mye på det allikevel.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Slettes ikke rart. Jeg tror det er vel så vanlig med "angst for depresjonen" som "angst for angsten"...

Annonse

Skrevet

Er forståelig at du blir bekymret for det da ja...

Nei, selvflgelig er ikke det så rart. Alle som har vært langt nede vet hvor tøft det kan være å komme seg opp igjen, eller det å ni holde seg i kjellerlemmen som jeg kaller det.

Men jeg tror også at sjansen for å havne der igjen er liten fordi vi vet hva som skjer, og klarer å gjøre noe med det før det skjer.

Men det tar tid før du er der, jeg vet ikke hvor langt du er kommet i prosessen.

Jeg har brukt 2 år på å komme meg opp igjen, mer styrket enn noen gang. Men, brukte bare 2-3 mnd på å gå i kjelleren.

Lev i nuet, og nyt hver dag du har det bra. Smil, det betyr så mye, fordi du da får smil tilbake. Husk at det du viser får du tilbake i fulle monn.

Gjør bare ting du har lyst til og som du mestrer, ros deg selv, fortell andre, ta i mot ros etc.

Alle gode tilbakemeldinger enten fra deg selv eller andre styrker deg.

Stå på, mist ikke motet!!! JEG vet det nytter, men vet også at det kan være tøft, men ikke gi opp, det er bare du selv som kan klare det.

Klem ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...