Gå til innhold

Kjæreste eller venn

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Hihi, ikke sant. Og nå er det min tur - jeg er jo bare håpløs innimellom ifølge jr ;-p

Gjett om jeg får høre det selv fra mine tre avkom også ;)

En venninne av datra mi (11) skrev på Facebook "Justin Bieber til Norge!!!!" - og jeg tenkte jeg skulle være litt kul og svarte "Jaaaaaaa!!!! I'll be there!!!" Jenta sendte meg masse hjerter og syntes visst jeg var råkul, mens datra mi fikk noia og ba meg slette med en eneste gang!! Jaja..... :P

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

2

• Bella Dotte

2

• mariaflyfly

1

Gjest Kayia

Hahaha:))) Mine foreldre er ikke så gamle (64), men jeg ser tendensene der også iblant ;)

Noen ganger våkner opprøreren i meg, og jeg greier ikke dy meg.... Ifjor sommer dro jeg til Rhodos ALENE med en kompis (altså kun en kompis). Foreldrene mine lurte på hva de skulle si dersom noen spurte og jeg sa at da kunne de jo bare si at jeg dro på ferie med en knullekompis! De trakk litt på smilebåndet da og skjønte tydeligvis hva jeg mente om folk som bryr seg for mye :P

Haha, åh, det hadde de hatt så godt av :D Bare det at foreldrene dine var redde for å få spørsmålet sier jo sitt om nyskjerrighets (& kanskje også prektighets?) nivået... ;-p

Gjest Kayia

Gjett om jeg får høre det selv fra mine tre avkom også ;)

En venninne av datra mi (11) skrev på Facebook "Justin Bieber til Norge!!!!" - og jeg tenkte jeg skulle være litt kul og svarte "Jaaaaaaa!!!! I'll be there!!!" Jenta sendte meg masse hjerter og syntes visst jeg var råkul, mens datra mi fikk noia og ba meg slette med en eneste gang!! Jaja..... :P

''En venninne av datra mi (11) skrev på Facebook "Justin Bieber til Norge!!!!" - og jeg tenkte jeg skulle være litt kul og svarte "Jaaaaaaa!!!! I'll be there!!!"'' Haha, det har de godt av! :DD

Gjest togli

''En venninne av datra mi (11) skrev på Facebook "Justin Bieber til Norge!!!!" - og jeg tenkte jeg skulle være litt kul og svarte "Jaaaaaaa!!!! I'll be there!!!"'' Haha, det har de godt av! :DD

Jepp, jeg syntes det var dritmorsomt, jeg! Storesøstra også... helt til jeg trua med å gjøre det samme mot henne *host* :P

Gjest Hulderen

Min tante mistet sin mann tidlig i kreft, og fikk ny kjæreste etter noen år. Før de flyttet sammen syns jeg det var mest naturlig å si at hun hadde ny kjæreste, mens mine foreldre holdt på at tante hadde ny... vænn. Etter at de flyttet sammen syns jeg han er mannen hennes, men forledrene mine holder fremdeles på at han er "vænn", og han fortsatte også å være "ny". Det snedige er at "den nye" nå har levd lenger med tante enn den første mannen gjorde ;-)

Når de hadde flyttet sammen, er det enkelt, da ville jeg sagt Samboeren eller Mannen. Å snakke om venn eller Den Nye blir merkelig.

Gjest Kayia

Når de hadde flyttet sammen, er det enkelt, da ville jeg sagt Samboeren eller Mannen. Å snakke om venn eller Den Nye blir merkelig.

Ja det syns jeg også. Uten sammenligning forøvrig; Husker det kom en ny jente til 2. eller 3. klasse, og hun forble "den nye" hun også. Det er vel her det med de træge trønderne kommer inn skal du se ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...