Gjest ambrose Skrevet 29. april 2012 Skrevet 29. april 2012 1.Kan antipsykotiske medisiner (AP) dempe indre smerter som skyldes paranoiditet? 2. Hvilken type AP og hvor stor dose/mg må man ha? 0 Siter
Gjest for eksempel Skrevet 29. april 2012 Skrevet 29. april 2012 15 mg Zyprexa, 20 mg Trilafon....osv. osv....de finnes jo et hav av ulike medikamenter og doseringer. 0 Siter
frosken Skrevet 29. april 2012 Skrevet 29. april 2012 Hvordan vet du at det er snakk om paranoiditet? 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 1. Ja. 2. Dose er umulig å si. Da har jeg fått svar på det jeg lurte på. takk 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Hvordan vet du at det er snakk om paranoiditet? I noen tilfeller tror jeg det er det. Ble utredet av en psykolog som konkluderte med at jeg scoret på det. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 I noen tilfeller tror jeg det er det. Ble utredet av en psykolog som konkluderte med at jeg scoret på det. Hvorfor kan du ikke heller si rett ut at du ønsker deg en sykmelding en periode fordi det oppleves som for mye press på alle fronter? I stedet driver du her på dol og samler opp diagnoser og symptomer slik at noen summa summarum endelig skal si til deg at det ikke er din skyld, "du er jo syk"? Dette kommer på toppen av det hele når du for få dager siden var ganske nedlatende overfor Smir og lovpriste opplevelsen av å være frisk. Jeg synes det er direkte kjipt å være vitne til at du på den ene siden sykeliggjør deg selv, mens når det er andre som sliter betydelig mer, skryter du på deg friskhet og pågangsmot som følge av egeninnsats i livet. Jeg har ingen problemer med å se at det har vært mye for deg i vår, men reagerer på den sykliggjøringen du påberoper deg samtidig som at du som alltid skal vise at du er flink pike når du ser at noen har det verre. Nå er jeg veldig ærlig med deg, men det er jeg jo som regel, og jeg mener ikke å være ekkel. Dette er sagt kun for ditt eget beste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.