Gå til innhold

AP mot (paranoide) emosjoner

Anbefalte innlegg

Gjest ambrose
Skrevet

1.Kan antipsykotiske medisiner (AP) dempe indre smerter som skyldes paranoiditet?

2. Hvilken type AP og hvor stor dose/mg må man ha?

Videoannonse
Annonse
Gjest for eksempel
Skrevet

15 mg Zyprexa,

20 mg Trilafon....osv. osv....de finnes jo et hav av ulike medikamenter og doseringer.

Skrevet

Hvordan vet du at det er snakk om paranoiditet?

Gjest ambrose
Skrevet

1. Ja.

2. Dose er umulig å si.

Da har jeg fått svar på det jeg lurte på. takk :)

Gjest ambrose
Skrevet

Hvordan vet du at det er snakk om paranoiditet?

I noen tilfeller tror jeg det er det. Ble utredet av en psykolog som konkluderte med at jeg scoret på det.

Skrevet

I noen tilfeller tror jeg det er det. Ble utredet av en psykolog som konkluderte med at jeg scoret på det.

Hvorfor kan du ikke heller si rett ut at du ønsker deg en sykmelding en periode fordi det oppleves som for mye press på alle fronter? I stedet driver du her på dol og samler opp diagnoser og symptomer slik at noen summa summarum endelig skal si til deg at det ikke er din skyld, "du er jo syk"?

Dette kommer på toppen av det hele når du for få dager siden var ganske nedlatende overfor Smir og lovpriste opplevelsen av å være frisk.

Jeg synes det er direkte kjipt å være vitne til at du på den ene siden sykeliggjør deg selv, mens når det er andre som sliter betydelig mer, skryter du på deg friskhet og pågangsmot som følge av egeninnsats i livet.

Jeg har ingen problemer med å se at det har vært mye for deg i vår, men reagerer på den sykliggjøringen du påberoper deg samtidig som at du som alltid skal vise at du er flink pike når du ser at noen har det verre.

Nå er jeg veldig ærlig med deg, men det er jeg jo som regel, og jeg mener ikke å være ekkel. Dette er sagt kun for ditt eget beste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...