Gå til innhold

Spørsmål om selvangivelse - haster

Anbefalte innlegg

Gjest starter en tråd

I min selvangivelse står det under Bolig og annen fast eiendom, at jeg har en bolig, med bolignummer. Så langt er riktig. Men på linjen videre står det ikke oppført noe beløp (verdi) i det hele tatt.

På de neste to linjene står det Andel av iinntekt/formue i boligsameie, og Andel av kostnad/gjeld i boligsameie.

Skal det ikke stå noen boligverdi da?

Jeg lurer også på om det egentlig spiller noen praktisk rolle om boligverdien min er slik eller sånn, dersom gjelden min uansett ligger høyt over det boligens skattemessige verdi er.

Fortsetter under...

Gjest trådstarter

Jeg lurer også på hvordan verdien av en bil fastsettes. Jeg har en bil som antakelig må skrapes om et år. Den står oppført med 30.000 i verdi, men jeg ville aldri fått så mye for den. Kan jeg endre dette etter eget forgodtbefinnende, eller er det noen regler her?

Jeg lurer også på hvordan verdien av en bil fastsettes. Jeg har en bil som antakelig må skrapes om et år. Den står oppført med 30.000 i verdi, men jeg ville aldri fått så mye for den. Kan jeg endre dette etter eget forgodtbefinnende, eller er det noen regler her?

Bilens verdi er vel satt opp etter listepris?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...