Gjest SMIRnøff Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Sitte musestille, uten å trave rundt, tenke over spørsmål som "her er jeg nå", "dette er livet". Etc. Føles som jeg ikke klarer å tenke i meg selv; at jeg er avhengig av "input" for å tenke. Refleksjon! Det er nok sunt... 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Ja, refleksjon er sunt, i blant. Skjønt, jeg har nok en langt større tro på å oppleve livet fremfor å sitte å filosofere over _at_ jeg lever. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Ja, refleksjon er sunt, i blant. Skjønt, jeg har nok en langt større tro på å oppleve livet fremfor å sitte å filosofere over _at_ jeg lever. Ja, men hvis man ikke har det noe godt da, så er det jo bedre å reflektere over dette og hvorfor, enn å stresse rundt... uten å tenke... 0 Siter
XbellaX Skrevet 30. april 2012 Skrevet 30. april 2012 Ja, men hvis man ikke har det noe godt da, så er det jo bedre å reflektere over dette og hvorfor, enn å stresse rundt... uten å tenke... Tvert i mot vil jeg si, da er det enda viktigere å tenke mindre og handle mer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.