Gjest prust Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Klokka er over midnatt, og selv om eldstemann ikke ble født før på kvelden, så er det likevel på datoen 13 år siden vi ble foreldre første gang :-) Så nå har jeg "lov" til å skrive her!!!! Så heldig og rik jeg er som har fått barn :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Gratulerer med ungdommen! Det var bra du ikke skrev her for tidlig - du vet jo at straffen er hard og lang for foreldre til 12-åringer som skriver her for tidlig! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer med tenåring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Heisan og velkommen etter! Kjekt å alltid ha bursdag på en fridag, kanskje? Med alle DOL-barna fra ca. 1999 må det bare bli vill tenårings-aktivitet her etter hvert. Jeg kjenner et søskenpar som er født henholdsvis 17. mai og 9. april. Der i gården flagges det begge disse dagene, noe som blir litt spesielt ;-) Håper dere får en fin dag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Grattis som tenåringsmamma 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer med storebror, og velkommen etter som tenåringsmamma! Som laban sier: 99-kullet er visst stort på dol 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer med storebror, og velkommen etter som tenåringsmamma! Som laban sier: 99-kullet er visst stort på dol Takk og takk. Ja, det er mange her som har en trettenårig i hus nå :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer med ungdommen! Det var bra du ikke skrev her for tidlig - du vet jo at straffen er hard og lang for foreldre til 12-åringer som skriver her for tidlig! ;-) Med vennlig hilsen *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Heisan og velkommen etter! Kjekt å alltid ha bursdag på en fridag, kanskje? Med alle DOL-barna fra ca. 1999 må det bare bli vill tenårings-aktivitet her etter hvert. Jeg kjenner et søskenpar som er født henholdsvis 17. mai og 9. april. Der i gården flagges det begge disse dagene, noe som blir litt spesielt ;-) Håper dere får en fin dag! Nå kom jeg på at flagget må tas inn :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Gratulerer så mye med tenåring. Jeg har sneket meg inn hit, selv om det enda er noen mnd til vi får tenåring i huset. Føler likevel det kan være kjekt med litt hjelp og info herifra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Gratulerer med ungdommen! Det var bra du ikke skrev her for tidlig - du vet jo at straffen er hard og lang for foreldre til 12-åringer som skriver her for tidlig! ;-) Med vennlig hilsen Å nei, å nei... Går og gjemmer meg så DOL-politiet ikke kommer og tar meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Gratulerer på etterstkudd med tenåring i hus. ) Om knappe 3 uker har jeg en 11-åring i hus, jeg fatter ikke hvor tiden har blitt av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Ups..jeg har glemt å melde overgang... jeg har nå en flott, staselig og utrolig kjekk gutt på 14 år. Han har enda ikke gitt meg noen grunn til å skrive inn her (Det er vel stort sett når vi har problemer vi skriver noe..Iallefall jeg) Han overrasker meg stadig vekk med å være utrolig fornuftig og voksen i tankegangen. Alkohol er enda fysj og fy og jeg håper det varer noen år!! Gratulerer som tenåringsmor:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Å nei, å nei... Går og gjemmer meg så DOL-politiet ikke kommer og tar meg Vær forsiktig så du ikke blir forvist til Forum for Urinveier, eller lignende! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Vær forsiktig så du ikke blir forvist til Forum for Urinveier, eller lignende! Med vennlig hilsen Uuuæææh, der har jeg jo lite å gjøre... Nei, jeg får heller gjemme meg så ingen finner meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Da hopper jeg sammens med deg ! Akkurat fylt tretten her i huset også.....Nesten som jeg så han bli " stor " natta over : )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis36 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Da hopper jeg sammens med deg ! Akkurat fylt tretten her i huset også.....Nesten som jeg så han bli " stor " natta over : )) Oj jaa har ikke tenkt over at en har byttet forum fra barn til ungdom poden ble 13 år i april 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.