Gå til innhold

Da hopper jeg over hit!

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Klokka er over midnatt, og selv om eldstemann ikke ble født før på kvelden, så er det likevel på datoen 13 år siden vi ble foreldre første gang :-)

Så nå har jeg "lov" til å skrive her!!!!

Så heldig og rik jeg er som har fått barn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ungdommen!

Det var bra du ikke skrev her for tidlig - du vet jo at straffen er hard og lang for foreldre til 12-åringer som skriver her for tidlig! ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan og velkommen etter! Kjekt å alltid ha bursdag på en fridag, kanskje? Med alle DOL-barna fra ca. 1999 må det bare bli vill tenårings-aktivitet her etter hvert.

Jeg kjenner et søskenpar som er født henholdsvis 17. mai og 9. april. Der i gården flagges det begge disse dagene, noe som blir litt spesielt ;-)

Håper dere får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Gratulerer med storebror, og velkommen etter som tenåringsmamma! :)

Som laban sier: 99-kullet er visst stort på dol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Gratulerer med storebror, og velkommen etter som tenåringsmamma! :)

Som laban sier: 99-kullet er visst stort på dol :)

Takk og takk. Ja, det er mange her som har en trettenårig i hus nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Det var bra du ikke skrev her for tidlig - du vet jo at straffen er hard og lang for foreldre til 12-åringer som skriver her for tidlig! ;-)

Med vennlig hilsen

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Heisan og velkommen etter! Kjekt å alltid ha bursdag på en fridag, kanskje? Med alle DOL-barna fra ca. 1999 må det bare bli vill tenårings-aktivitet her etter hvert.

Jeg kjenner et søskenpar som er født henholdsvis 17. mai og 9. april. Der i gården flagges det begge disse dagene, noe som blir litt spesielt ;-)

Håper dere får en fin dag!

Nå kom jeg på at flagget må tas inn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Gratulerer så mye med tenåring.

Jeg har sneket meg inn hit, selv om det enda er noen mnd til vi får tenåring i huset. Føler likevel det kan være kjekt med litt hjelp og info herifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Med vennlig hilsen

Å nei, å nei...

Går og gjemmer meg så DOL-politiet ikke kommer og tar meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Gratulerer på etterstkudd med tenåring i hus. :o)

Om knappe 3 uker har jeg en 11-åring i hus, jeg fatter ikke hvor tiden har blitt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Ups..jeg har glemt å melde overgang... jeg har nå en flott, staselig og utrolig kjekk gutt på 14 år. Han har enda ikke gitt meg noen grunn til å skrive inn her (Det er vel stort sett når vi har problemer vi skriver noe..Iallefall jeg)

Han overrasker meg stadig vekk med å være utrolig fornuftig og voksen i tankegangen. Alkohol er enda fysj og fy og jeg håper det varer noen år!!

Gratulerer som tenåringsmor:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, å nei...

Går og gjemmer meg så DOL-politiet ikke kommer og tar meg ;)

Vær forsiktig så du ikke blir forvist til Forum for Urinveier, eller lignende! :D

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Vær forsiktig så du ikke blir forvist til Forum for Urinveier, eller lignende! :D

Med vennlig hilsen

Uuuæææh, der har jeg jo lite å gjøre...

Nei, jeg får heller gjemme meg så ingen finner meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hopper jeg sammens med deg ! :)

Akkurat fylt tretten her i huset også.....Nesten som jeg så han bli " stor " natta over : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Melis36

Da hopper jeg sammens med deg ! :)

Akkurat fylt tretten her i huset også.....Nesten som jeg så han bli " stor " natta over : ))

Oj jaa har ikke tenkt over at en har byttet forum fra barn til ungdom :) poden ble 13 år i april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...