Gå til innhold

Hvordan aktivisere seg selv

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Klarer ikke aktivisere meg selv.

Videoannonse
Annonse
slabbedask
Skrevet

Du bestemmer deg for å gjøre noe. Og så gjennomfører du det.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Du bestemmer deg for å gjøre noe. Og så gjennomfører du det.

Den metoden der funker ikke, så dere må komme opp med noe bedre.

Gjest Cinnamongirl
Skrevet

Ja men ser du ikke da at det jo du selv som bestemmer at du ikke vil gjøre noe resten av livet...

slabbedask
Skrevet

Det finnes ingen annen måte.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ja men ser du ikke da at det jo du selv som bestemmer at du ikke vil gjøre noe resten av livet...

Kanskje like greet, det er ikke noe artig å gjøre ting.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det finnes ingen annen måte.

Nei, vel...

Natta.

Louis Cyphre
Skrevet

Kanskje like greet, det er ikke noe artig å gjøre ting.

Det er morsommere å sitte og kjede seg?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er morsommere å sitte og kjede seg?

Nei, men jeg orker jo ikke, det er så slitsomt å gjøre ting.

Skrevet

Du kan begynne med å gjøre noe veldig enkelt, som f.eks gå i butikken og se om du får øye på noen søte damer der. Handler gjør du samtidig. Du kan åpne vinduet og høre på fuglekvitteret. Du kan ta deg en dusj og virkelig føle hvordan det kjennes når vannet renner nedover kroppen. Strekk armene over hodet. Strekk hele kroppen! Kjenn etter hvor godt det er. Gå inn på kjøkkenet, åpne kjøleskapet og lukt på matvarene der inne. Hva lukter godt? Hva bør definitivt kastes?

Vekk sansene dine da vekker du opp deg selv!

Nøtteskall
Skrevet

Det kan være vanskelig hvis man sliter med ensomhet . Men noe som funker for meg på en dårlig dag er å ta en lang god dusj så man føler seg ekstra ren og fin. Ta på fine klær. Og gå på kafe alene med noe lese stoff. Avis eller noe.

Og sitte å betrakte verden som farer forbi. Jeg synes dette rett og slett er koselig ting å gjøre :). Eller kanskje bare sette seg på toget å lese og se hvor man ender opp? :).

Begynn å gå i skogen. Jeg liker å gå lange turer og da kjenner jeg hvor taknemlig jeg er for at jeg faktisk har to bein å gå på. Ta med deg telt og overnatt

greier du virkelig ikke overhode å hygge deg med noe selv?.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Du kan begynne med å gjøre noe veldig enkelt, som f.eks gå i butikken og se om du får øye på noen søte damer der. Handler gjør du samtidig. Du kan åpne vinduet og høre på fuglekvitteret. Du kan ta deg en dusj og virkelig føle hvordan det kjennes når vannet renner nedover kroppen. Strekk armene over hodet. Strekk hele kroppen! Kjenn etter hvor godt det er. Gå inn på kjøkkenet, åpne kjøleskapet og lukt på matvarene der inne. Hva lukter godt? Hva bør definitivt kastes?

Vekk sansene dine da vekker du opp deg selv!

Bra tips. Det er sikkert bra å begynne i det små.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det kan være vanskelig hvis man sliter med ensomhet . Men noe som funker for meg på en dårlig dag er å ta en lang god dusj så man føler seg ekstra ren og fin. Ta på fine klær. Og gå på kafe alene med noe lese stoff. Avis eller noe.

Og sitte å betrakte verden som farer forbi. Jeg synes dette rett og slett er koselig ting å gjøre :). Eller kanskje bare sette seg på toget å lese og se hvor man ender opp? :).

Begynn å gå i skogen. Jeg liker å gå lange turer og da kjenner jeg hvor taknemlig jeg er for at jeg faktisk har to bein å gå på. Ta med deg telt og overnatt

greier du virkelig ikke overhode å hygge deg med noe selv?.

:-)

Klarer vel å hygge meg med noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...