Gå til innhold

Alexander Dale Oen er død?!?

Anbefalte innlegg

Gjest kiwwi
Skrevet

Hæ??

Må ha vært hjertet?

Er skummelt hvor mange unge som får hjertestans i forbindelse med trening og slikt.

Gjest togli
Skrevet

Så utrolig trist :(((

Kjente ham ikke, men fikk en klump i halsen da jeg leste det... Han virka som en svært sympatisk fyr... Bare 26 år gammel :(

Nøtteskall
Skrevet

Hæ??

Må ha vært hjertet?

Er skummelt hvor mange unge som får hjertestans i forbindelse med trening og slikt.

Nå ble jeg veldig trist. Han har jeg nesten sett på som udødelig.

Skrevet

Tragisk og sjokkerende.

Tankene går til de nærmeste.

mvh

Skrevet

Dette var trist, ja. Jeg følger ikke med i sport i noen særlig grad, men Alexander Dale Oen har jeg lagt merke til som den mest sympatiske og ydmyke blant alle toppidrettsutøvere.

Skrevet

Han var en unik svømmer i norsk målestokk. Dette var skikkelig trist! :(

Skrevet

Så utrolig trist :(((

Kjente ham ikke, men fikk en klump i halsen da jeg leste det... Han virka som en svært sympatisk fyr... Bare 26 år gammel :(

''Han virka som en svært sympatisk fyr...''

Helt enig!

Skrevet

Så trist. Han hadde jo bare såvidt begynt på livet.

Men det er da litt skummel med alle de unge idrettsutøverne som stadig faller døde om på trening og under kamp for tiden?

Skrevet

Men det er da litt skummel med alle de unge idrettsutøverne som stadig faller døde om på trening og under kamp for tiden?

Tror nok ikke kroppen er laget for så mye hard trening .....Man ser jo alle de fotballspillerne som får hjertestans støtt og stadig.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Tror nok ikke kroppen er laget for så mye hard trening .....Man ser jo alle de fotballspillerne som får hjertestans støtt og stadig.

Tenker det samme som deg. Nå er det ofte slik at unge som får hjertestans fra tidligere har en hjertefeil som ikke er oppdaget. Men det er mange. Og mulig det ikke hadde fått fatalt utfall uten denne ekstremtreningen.

Skrevet

Jo, men er det nå egentlig så mange sett i forhold til hvor mange det er som utøver idrett? Det er nok mer mediedekningen som blir større enn når "vanlige" mennesker dør.

Skrevet

Jo, men er det nå egentlig så mange sett i forhold til hvor mange det er som utøver idrett? Det er nok mer mediedekningen som blir større enn når "vanlige" mennesker dør.

''Jo, men er det nå egentlig så mange sett i forhold til hvor mange det er som utøver idrett? Det er nok mer mediedekningen som blir større enn når "vanlige" mennesker dør.''

Men hvor vanlig er det at mennesker mellom 15-50 år bare faller døde om sånn uten videre? Jeg vet om ett tilfelle.

Skrevet

''Jo, men er det nå egentlig så mange sett i forhold til hvor mange det er som utøver idrett? Det er nok mer mediedekningen som blir større enn når "vanlige" mennesker dør.''

Men hvor vanlig er det at mennesker mellom 15-50 år bare faller døde om sånn uten videre? Jeg vet om ett tilfelle.

Jeg vet om tre - men hvis alle kjenner en, så dreier det seg igjen om temmelig mange... og det er da relativt sett ikke SÅÅÅ mange idrettsutøvere som dør, heller...

Skrevet

Tenker det samme som deg. Nå er det ofte slik at unge som får hjertestans fra tidligere har en hjertefeil som ikke er oppdaget. Men det er mange. Og mulig det ikke hadde fått fatalt utfall uten denne ekstremtreningen.

Sant det du sier der. Trening er selvfølgelig bra, men ikke denne treningen disse utøverene driver med.

Skrevet

Sant det du sier der. Trening er selvfølgelig bra, men ikke denne treningen disse utøverene driver med.

Skrevet

Det var utrolig trist. De beste dør først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...