Bookworm Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 http://sport.aftenposten.no/sport/svomming/article234619.ece 0 Siter
Gjest kiwwi Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Hæ?? Må ha vært hjertet? Er skummelt hvor mange unge som får hjertestans i forbindelse med trening og slikt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Så utrolig trist (( Kjente ham ikke, men fikk en klump i halsen da jeg leste det... Han virka som en svært sympatisk fyr... Bare 26 år gammel 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Hæ?? Må ha vært hjertet? Er skummelt hvor mange unge som får hjertestans i forbindelse med trening og slikt. Nå ble jeg veldig trist. Han har jeg nesten sett på som udødelig. 0 Siter
PieLill Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Tragisk og sjokkerende. Tankene går til de nærmeste. mvh 0 Siter
Helmi Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Dette var trist, ja. Jeg følger ikke med i sport i noen særlig grad, men Alexander Dale Oen har jeg lagt merke til som den mest sympatiske og ydmyke blant alle toppidrettsutøvere. 0 Siter
Mrs D Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Han var en unik svømmer i norsk målestokk. Dette var skikkelig trist! 0 Siter
Mrs D Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Så utrolig trist (( Kjente ham ikke, men fikk en klump i halsen da jeg leste det... Han virka som en svært sympatisk fyr... Bare 26 år gammel ''Han virka som en svært sympatisk fyr...'' Helt enig! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Så trist. Han hadde jo bare såvidt begynt på livet. Men det er da litt skummel med alle de unge idrettsutøverne som stadig faller døde om på trening og under kamp for tiden? 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Så trist. Han hadde jo bare såvidt begynt på livet. Men det er da litt skummel med alle de unge idrettsutøverne som stadig faller døde om på trening og under kamp for tiden? Tror nok ikke kroppen er laget for så mye hard trening .....Man ser jo alle de fotballspillerne som får hjertestans støtt og stadig. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Tror nok ikke kroppen er laget for så mye hard trening .....Man ser jo alle de fotballspillerne som får hjertestans støtt og stadig. Tenker det samme som deg. Nå er det ofte slik at unge som får hjertestans fra tidligere har en hjertefeil som ikke er oppdaget. Men det er mange. Og mulig det ikke hadde fått fatalt utfall uten denne ekstremtreningen. 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Skrevet 1. mai 2012 Så trist. Han hadde jo bare såvidt begynt på livet. Men det er da litt skummel med alle de unge idrettsutøverne som stadig faller døde om på trening og under kamp for tiden? Jo, men er det nå egentlig så mange sett i forhold til hvor mange det er som utøver idrett? Det er nok mer mediedekningen som blir større enn når "vanlige" mennesker dør. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Jo, men er det nå egentlig så mange sett i forhold til hvor mange det er som utøver idrett? Det er nok mer mediedekningen som blir større enn når "vanlige" mennesker dør. ''Jo, men er det nå egentlig så mange sett i forhold til hvor mange det er som utøver idrett? Det er nok mer mediedekningen som blir større enn når "vanlige" mennesker dør.'' Men hvor vanlig er det at mennesker mellom 15-50 år bare faller døde om sånn uten videre? Jeg vet om ett tilfelle. 0 Siter
Bookworm Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Skrevet 1. mai 2012 ''Jo, men er det nå egentlig så mange sett i forhold til hvor mange det er som utøver idrett? Det er nok mer mediedekningen som blir større enn når "vanlige" mennesker dør.'' Men hvor vanlig er det at mennesker mellom 15-50 år bare faller døde om sånn uten videre? Jeg vet om ett tilfelle. Jeg vet om tre - men hvis alle kjenner en, så dreier det seg igjen om temmelig mange... og det er da relativt sett ikke SÅÅÅ mange idrettsutøvere som dør, heller... 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Tenker det samme som deg. Nå er det ofte slik at unge som får hjertestans fra tidligere har en hjertefeil som ikke er oppdaget. Men det er mange. Og mulig det ikke hadde fått fatalt utfall uten denne ekstremtreningen. Sant det du sier der. Trening er selvfølgelig bra, men ikke denne treningen disse utøverene driver med. 0 Siter
meg__123! Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Tenker det samme som deg. Nå er det ofte slik at unge som får hjertestans fra tidligere har en hjertefeil som ikke er oppdaget. Men det er mange. Og mulig det ikke hadde fått fatalt utfall uten denne ekstremtreningen. Sant det du sier der. Trening er selvfølgelig bra, men ikke denne treningen disse utøverene driver med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.