ekte nick Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Apropos regler for helsepersonell (litt lenger ned). Hvorfor er det slik at det ikke lenger finnes lover mot kvakksalveri dersom andre enn helsepersonell driver med det? Jeg mener, ikke-helse personer kan lage klinikker og behandlingsopplegg uten å ha noen regler mot dette, og uten at noen kan stanse dem. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Det var det tidligere; kvakksalverloven... Jeg er enig, det er synd. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Tja..det er vel fordi alle vet at man oppsøker slike steder på eget ansvar, og at ingenting av det de driver med er bevist formelt sett? Dessuten er det ikke skadelig virksomhet så lenge man er sikker på at behandleren ikke anbefaler å droppe legebehandling. 0 Siter
Sør Skrevet 1. mai 2012 Skrevet 1. mai 2012 Fordi Krfs helseminister avskaffet den, etter det jeg husker. "Alternativindustrien", som ofte presenteres som "liten og uskyldig" er i virkeligheten en milliardindustri, nesten uten overvåkning. Den er langt verre enn vanlig farmasøytisk industri, og de er ofte ikke akkurat "snille". Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.