Gå til innhold

Kan man bytte en ny mobiltelefon?

Anbefalte innlegg

Gjest vil ha en bedre telefon.

Etter å ha hatt en ny mobiltelefon i 5 dager, angrer jeg veldig på kjøpet. Den mangler mange av de sentrale funksjonene som jeg hadde på den forrige mobilen. Jeg kjøpte nå en litt spesiell telefon fordi jeg fortsatt ønsket en med lukkeklaff, og dette var den eneste de hadde. Den hadde større taster pga lesbarhet. Men så viser det seg altså at den mangler mange av de funksjonene mine tidligere mobiler har.

Har man noen form for bytterett?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/378957-kan-man-bytte-en-ny-mobiltelefon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest I noen tilfeller

Det er mange steder, kjeder, som har 30-35 dager åpent kjøp selv om du har brukt produktet. Jeg har ofte benyttet meg av dette da jeg etter å ha forsøkt det et par ganger rett og slett ikke er fornøyd. Jeg har gått tilbake og forklart at jeg ønsker pengene tilbake og det har vært null prob. Jeg er IKKE sikker på om dette gjelder for mobil-produkter, sjekk nettsiden til butikken.

Gjest Kayia

Jeg fikk bytte en Sony Erikson for hundre år siden, men det ble presisert at det ikke var vanlig praksis. Ergo: Prøv, men vær ydmy og ikke prøv å "stå på krava". En forutsetning er at du tømmer den og tilbakestiller den til slik den var da du kjøpte den.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...