Gjest hjelp meg please! Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Skal ta hull i ørene på min datter. Har bestillt time hos frisøren. Der fantes det flere typer øredobber i 14 karat gull, 24 karat gull, platinum osv. Jeg spurte frisørdama om hva som var forskjell på disse typene. Og hvilken som var best å velge.Men hun kunne ikke svare! Alle skulle jo være like bra..? jeg ble litt mistenksom jeg om dette er seriøst nok? Hva er deres valg og hvorfor? Fornøyde? Og hvordan gjør man øredobb stellet i ettertid? ( i min ungdom var det kun gull som var brukt!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pyttan Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg lot min datter på 10 år ta hull i ørene. Hun var litt engstelig, så resultatet er at det ene hullet ble skjevt. Det lar seg aldri reperere igjen. Jeg vet ikke hvor gammel din datter er, men hvis du er trygg på at hun sitter helt rolig uten snev av "angst" så ville jeg valgt 24 karat gull som er det reneste av de metallene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg lot min datter på 10 år ta hull i ørene. Hun var litt engstelig, så resultatet er at det ene hullet ble skjevt. Det lar seg aldri reperere igjen. Jeg vet ikke hvor gammel din datter er, men hvis du er trygg på at hun sitter helt rolig uten snev av "angst" så ville jeg valgt 24 karat gull som er det reneste av de metallene Bare en kommentar til hull som er laget skjevt: Det er klart det lar seg reparere bare du ikke drøyer for lenge. Oppskriften er enkel: ta ut øredobben og la hullet gro igjen. Vent en liten stund, gå og få tatt nytt hull. Forøvrig er da ikke platina noe mindre rent enn 24 karat gull?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg lot min datter på 10 år ta hull i ørene. Hun var litt engstelig, så resultatet er at det ene hullet ble skjevt. Det lar seg aldri reperere igjen. Jeg vet ikke hvor gammel din datter er, men hvis du er trygg på at hun sitter helt rolig uten snev av "angst" så ville jeg valgt 24 karat gull som er det reneste av de metallene Vi rettet opp slik caprice beskriver, ikke noe problem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg ville muligens gått til et piercingstudio og ikke en frisør... De vet hva de gjør, de har utstyret de trenger - og du får god veiledning i hvordan behandle hullet. De har også øredobber i titan, som er det tryggeste metallet. Det er vel det samme som de bruker i medisinsk utstyr, skalpeller og sånt... Det koster litt mer, men de har også mer kompetanse og erfaring... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.