Gå til innhold

Panikkangst-medisiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bipolar,har slitt med panikkangst i ca 30 år.Har brukt og bruker Litium(tror på det).Men jeg har gått på SSRI,som ikke funka mot panikkangsten,den skulle jo være effektiv men jeg ble bare aggresiv.Prøvde ut Seroqel uten resultat.Går nå på Anafranil.Tolvon,men det virker ikke mot panikkangsten.Skal jeg be legen om Xanor,da jeg har prøvd det meste?Tøft å slite sånn.

Olav Femte
Skrevet

Xanor - kan du glemme. Legestanden - når de opp i kantina og diskuterer, når de tenker på Alprazolam.

Xanor Dopot kom for mange år siden. Virker i 24 timer. Flott medikament ! Vanlig Xanor - Rus rask.

I NORGE går det bare bare 4263 mennesker som bruker Xanor.

Alt som virker og er potent - som kan lage mennesker i sammsunnene.....Det er SSRI - som gjelder..med masse bivirkninger...

Tiden vil vise på disse "mye" menikamente.

LYRCA - vil bli mer å mer brukt.

Skrevet

Xanor - kan du glemme. Legestanden - når de opp i kantina og diskuterer, når de tenker på Alprazolam.

Xanor Dopot kom for mange år siden. Virker i 24 timer. Flott medikament ! Vanlig Xanor - Rus rask.

I NORGE går det bare bare 4263 mennesker som bruker Xanor.

Alt som virker og er potent - som kan lage mennesker i sammsunnene.....Det er SSRI - som gjelder..med masse bivirkninger...

Tiden vil vise på disse "mye" menikamente.

LYRCA - vil bli mer å mer brukt.

Det er ingenting man blir mer avhengig av enn Lyrica. Jeg har sett folk slutte med opiater og benzo, men det er utrolig vanskelig og slutte med Lyrica. Og det kan ha så mange kjipe bivirkniger at det skummelt. Men flott preparat dersom det funker og man ikke blir avhengig.

Olav Femte
Skrevet

Det er ingenting man blir mer avhengig av enn Lyrica. Jeg har sett folk slutte med opiater og benzo, men det er utrolig vanskelig og slutte med Lyrica. Og det kan ha så mange kjipe bivirkniger at det skummelt. Men flott preparat dersom det funker og man ikke blir avhengig.

Lyrica er en B resept.

Jeg har Epelisi.

Olav Femte
Skrevet

Jeg har ikke merket Lyrica som avhengig..

Det er et bra preparat - for epelisi.

Virker mot en rekke andre sykdommer - bla. GAD.

Olav Femte
Skrevet

Jeg har ikke merket Lyrica som avhengig..

Det er et bra preparat - for epelisi.

Virker mot en rekke andre sykdommer - bla. GAD.

Dorthe - Lyrica er for nerversmerter i beina - Friromyligai - Epilisi.

Blå - resept

Gjest Dyregod
Skrevet

Blå - resept

Lyrica er også for angstlidelser.

''Indikasjoner: Perifer og sentral nevropatisk smerte hos voksne. Tilleggsbehandling ved epilepsi hos voksne med partielle anfall med eller uten sekundær generalisering. Behandling av generalisert angstlidelse hos voksne.''

Olav Femte
Skrevet

Lyrica er også for angstlidelser.

''Indikasjoner: Perifer og sentral nevropatisk smerte hos voksne. Tilleggsbehandling ved epilepsi hos voksne med partielle anfall med eller uten sekundær generalisering. Behandling av generalisert angstlidelse hos voksne.''

Ja - GAD ....

Olav Femte
Skrevet

Lyrica er en B resept.

Jeg har Epelisi.

GAD - har vist seg å ha en flott effekt - med Lyrica.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg har forsøkt med mange typer AD, men de virket dårlig mot angst, så har brukt Vival i årevis.

Har nå begynt med Lamictal for bipolar lidelse og epilepsi, angsten forsvant som dugg for solen og har ikke tatt en eneste vival på 2 mnd :-)

Jeg hadde ingen problemer med å slutte med benzo.

Gjest jajajajaaaaaaa
Skrevet

Blå - resept

Jeg ble AVHENGIG av lyrica både fysisk og psykisk og måtte innlegges på institusjon for å slutte. I tillegg fikk jeg veldig skumle bivirkninger. Så om jeg kunne, hadde jeg aldri ha begynt med den drittmedisinen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...