Gå til innhold

Unormalt å ikke ha mensen

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Nå har jeg ikke hatt mensen siden viterferien, og det er helt greit for meg. Men har det noe å si for kroppen min? Det er jo ikke normalt. Den har forsvunnet fordi jeg tar solian, betyr det at jeg har cyster på eggstokkene? Er det farlig? For min del er det bare positivt å slippe å ha mensen :)

Er også plaget enda mer med forstoppelse, må planlegge hvilke do dager jeg skal ha. Må ta dulcolax hele veien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Istedet for dulcolax, gå på helsekosten og kjøp en pakke med frukt og fiber, tygg dem godt og drikk rikelig med vann. Spis mye fiber (og drikk alltid godt). Ta gjerne 2 stk om du plages, og ta dem regelmessig, ingenting er bedre enn å bruke naturlige produkter som attpåtil fungerer godt.

Det andre du spør om aner jeg ikke, overgangsalder?

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Istedet for dulcolax, gå på helsekosten og kjøp en pakke med frukt og fiber, tygg dem godt og drikk rikelig med vann. Spis mye fiber (og drikk alltid godt). Ta gjerne 2 stk om du plages, og ta dem regelmessig, ingenting er bedre enn å bruke naturlige produkter som attpåtil fungerer godt.

Det andre du spør om aner jeg ikke, overgangsalder?

Får prøve med naturlige produkter.

Er ikke overgangsalder så tidlig, det er pga solian jeg ikke har mensen. Har lest det er en bivirkning at mensen uteblir, bare lurer litt på hvorfor og om det gjør noe.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det kan skyldes Solian, og det er helt ufarlig.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det kan skyldes Solian, og det er helt ufarlig.

Takk :)

Da er jeg bare glad jeg slipper da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...