Gjest Salvatore Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Hei. Mann 24 her. Har i noen år hatt smerter i hjerte. Og i det siste har det blitt værre. Smertene starter brått og varigheten er varierende alt fra noen sekunder til noen minutter. Blir vanskelig og puste, må puste i veldig småe drag for det føles ut som hjerte skal sprenge/sprekke hvis jeg trekker pusten dypt. Det synes jeg er veldig skremmende. Sist jeg fikk et skikkelig "anfall" var i natt/morges, da jeg våknet gjennomsvett etter en vond drøm. Når smertene avtar skjer dette også plutselig og det kan sammenlignes med og endelig få puste etter og ha vært under vann, en enorm letthetsfølelse. Burde jeg sjekke meg hos en hjertespesialist? 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 3. mai 2012 Skrevet 3. mai 2012 Jeg synes det høres ut som om du har angstanfall. Men allikevel burde du ta en tur til legen, slik blir du også beroliget :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.