Gjest kan man gjøre sånn? Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 Jeg får noen "anfall" av paranoia av og til. Disse varer som regel i noen dager og opp til en uke. Jeg vet ikke helt hva som utløser dette, men jeg tror det kan være stress og mye mennesker. Når jeg får disse "anfallene" kan jeg da øke trilafon i kun den perioden dette står på? Jeg bruker bare 4 mg, hadde jeg kunnet øke til 6 eller 8 mg f.eks, for deretter å trappe ned til 4 mg igjen når jeg har vært bra i noen dager? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 Ja, det kan du. Det er slik jeg (vi?) ønsker at pasientene skal gjøre det. 0 Siter
Gjest kan jeg gjøre det sånn? Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 Ja, det kan du. Det er slik jeg (vi?) ønsker at pasientene skal gjøre det. Tusen, tusen takk! Jeg har spurt om dette flere ganger, men jeg får alltid til svar at dette skal jeg ikke "rote" med selv. Nå gjør jeg som du sier og jeg har ikke tenkt å fortelle noen andre om dette. Takk igjen. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 Ja, det kan du. Det er slik jeg (vi?) ønsker at pasientene skal gjøre det. Kan jeg bruke Trilafon slik mot spenning og depresjonsfølelser? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 Kan jeg bruke Trilafon slik mot spenning og depresjonsfølelser? Nei, det kan du ikke. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 Nei, det kan du ikke. Takk for svar. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.