Gondor Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 Nå har jeg vært på min første treningstime. Jeg klarte ikke å gå på elipsemaskinen mer enn i 6 minutter! Snakk om å være i dårlig form! Så gikk vi over til styrke og jeg trente så jeg skalv i hele kroppen. Herlig! Nå er jeg glad. Kanskje disse berømmelige endorfinene har begynt å virke? Husker ti år tilbake i tid. Da trente jeg også styrke og kondisjon. Jeg var i superform! Og jeg var sterk både fysisk og psykisk. Treningssenteret har en yogaklasse kl 10 på søndager. Kanskje det er den perfekte måte å begynne dagen på? Gode medisiner og trening. Tror jeg snart blir klar for verden. Hilsen en jente som kommer til å være meget støl i morgen. 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 Så flink du har vært! :-) Apropos støl: jeg elsker den følelsen. Den gir meg så veldig god og deilig samvittighet.... Blir nesten skuffa om jeg ikke blir støl etter trening. 0 Siter
Gondor Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Skrevet 4. mai 2012 Så flink du har vært! :-) Apropos støl: jeg elsker den følelsen. Den gir meg så veldig god og deilig samvittighet.... Blir nesten skuffa om jeg ikke blir støl etter trening. Hva trener du? 0 Siter
cathlin Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 Bra jobba. Jeg planer å legge meg i hardtrening etter at jeg har blitt frisk fra denne forkjølelsen. Det blir bra. 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 Hva trener du? Jeg deltar på aerobics, og pleier gjøre mitt ytterste for å slite meg ut under øvelsene. (ikke noe problem - jeg blir fort sliten, altså ;-) ) 0 Siter
Gondor Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Skrevet 4. mai 2012 Bra jobba. Jeg planer å legge meg i hardtrening etter at jeg har blitt frisk fra denne forkjølelsen. Det blir bra. Lykke til! Snart er vi i storform hele psykiatrigjengen. Eeeeh.... NOT. 0 Siter
cathlin Skrevet 4. mai 2012 Skrevet 4. mai 2012 Lykke til! Snart er vi i storform hele psykiatrigjengen. Eeeeh.... NOT. Det hadde vært noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.