Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært på min første treningstime. Jeg klarte ikke å gå på elipsemaskinen mer enn i 6 minutter! Snakk om å være i dårlig form! Så gikk vi over til styrke og jeg trente så jeg skalv i hele kroppen. Herlig! Nå er jeg glad. Kanskje disse berømmelige endorfinene har begynt å virke?

Husker ti år tilbake i tid. Da trente jeg også styrke og kondisjon. Jeg var i superform! Og jeg var sterk både fysisk og psykisk.

Treningssenteret har en yogaklasse kl 10 på søndager. Kanskje det er den perfekte måte å begynne dagen på?

Gode medisiner og trening. Tror jeg snart blir klar for verden.

Hilsen en jente som kommer til å være meget støl i morgen.

Videoannonse
Annonse
Gjest sangsol
Skrevet

Så flink du har vært! :-)

Apropos støl: jeg elsker den følelsen. Den gir meg så veldig god og deilig samvittighet.... Blir nesten skuffa om jeg ikke blir støl etter trening.

Skrevet

Så flink du har vært! :-)

Apropos støl: jeg elsker den følelsen. Den gir meg så veldig god og deilig samvittighet.... Blir nesten skuffa om jeg ikke blir støl etter trening.

Hva trener du?

Skrevet

Bra jobba.

Jeg planer å legge meg i hardtrening etter at jeg har blitt frisk fra denne forkjølelsen. Det blir bra.

Gjest sangsol
Skrevet

Hva trener du?

Jeg deltar på aerobics, og pleier gjøre mitt ytterste for å slite meg ut under øvelsene. (ikke noe problem - jeg blir fort sliten, altså ;-) )

Skrevet

Bra jobba.

Jeg planer å legge meg i hardtrening etter at jeg har blitt frisk fra denne forkjølelsen. Det blir bra.

Lykke til! Snart er vi i storform hele psykiatrigjengen. Eeeeh.... NOT.

Skrevet

Lykke til! Snart er vi i storform hele psykiatrigjengen. Eeeeh.... NOT.

Det hadde vært noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...