Gå til innhold

Avspenningsteknikker

Anbefalte innlegg

Gjest solution
Skrevet

Noen som vet om noen gode og enkle avpenningsteknikker som man kan bruke i hverdagen, hvis angsten og det indre presset blir for sterkt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Zyprexus
Skrevet

Søk etter relax på youtube så finner du mye!

Jeg liker spesielt denne:

Om du har iPhone, iPod touch eller iPad så finnes det også en del på App Store som er litt lenger (30 min +). Brukte dette mye før og hadde stor hjelp av det! Har du Android telefon tipper jeg det også finnes noe der.

Skrevet

Om du har iPhone, iPod touch eller iPad så finnes det også en del på App Store som er litt lenger (30 min +). Brukte dette mye før og hadde stor hjelp av det! Har du Android telefon tipper jeg det også finnes noe der.

Den skal jeg prøve meg på. Bra tips. Men nå er det natta!

Gjest solution
Skrevet

Den ser bra ut ja:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...