Gå til innhold

Fra vondt til verre.

Anbefalte innlegg

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Kan være vanskelig å huske å ta medisiner,når sola skinner og man er i god form.

Om kvelden kan jeg få akutte selvmordstanker og forstår da at enten 100 mg er for lite eller at jeg bør ta 50 om morgen og 50 om kvelden.

Plager meg selv også med å gå sulten ekstra lenge.Om jeg spiser en stor frokost kl 9.00 kan jeg sikkert klare å holde ut til 17-18 tida før jjeg spiser.Småspising med rosiner og drikkeyoghurt utsetter også neste måltid.Den siste uka har jeg droppet/glemt middag 2 ganger.

Spiser jeg middag i 20-21 tida kan jeg bli såpass trøtt at jeg må legge meg i 23-00 tida.Ikke rart jeg spretter opp frisk og rask kl 07.00 Men jeg sover altid 1 time fra ca kl 14-15 og 18.30-19.00 prøver å sove maks 8 timer i døgnet,men når jeg kjeder meg,kan det fort bli både 9 og 10 timer.

For å ikke bli helt sinnsyk,har jeg bestemt meg for å skrive ned mitt liv i bokformat,og se om jeg kan finne en tro eller en filosofi å tro på.Føler at jeg går rundt i tåka med bare kart.Ett kompass gjør det jo lettere å finne veien.

Holder på å bli en enstøing som ikke liker menneskelig samvær.Oppfører meg som en skilpadde.Orker ikke å stikke ut hodet.

Alikevel sitter jeg med en meget merkelig følelse,nemlig at timene og dagene flyr,mens ukene og månedene går inmari sakte...

Var hjemme 1 mai,og vurderre å droppe 17 mai også,med lite kontakt med familie,blir man litt sær og egen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...