Gå til innhold

noen på seroquel som har god hokumelse?

Anbefalte innlegg

Gjest Si_Kor
Skrevet

noen på seroquel som har god studerings evne, god hokumelse og har normal språklig evne? eller har god mutivasjon ?

Videoannonse
Annonse
Gjest En god venninde av meg har det.
Skrevet

Ja.

Skrevet

Ja. Jeg bl.a....

Når jeg har slitt i forhold til det du nevner her, har det mer vært en bivirkning av hovedsaklig depresjon enn bivirkning av meds.

En kort periode ved start av meds eller økning har jeg svakt merket tendenser, men det har gitt seg etter maks to uker - ofte lenge før.

Gjest Nerda
Skrevet

Jeg har ikke merka noe på hukommelse/konsentrasjon i en slik fostand at jeg vil tilskrive det Seroquel. For min del ser jeg at slike problemer helst dukker opp når jeg sliter med psyken. I en del tilfeller er det nok et høna/egget aspekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...