Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sittende å lese brev/notater/div journaler fra en del år tilbake i dag. Og da ble liksom dagens problemer ikke så store allievel. Jeg har egentlig glemt (fortrengt??) hvordan jeg hadde det for ca 6 - 10 år siden.

Nå er jeg i full jobb. Jeg trener. I går bestemte samboer og jeg oss for og dra på impuls telttur selv om det snødde.

Joda, jeg har absolutt tunge dager, der jeg er langt nede, og gardinen er nedtrekt, og tvangen styrer mine tanker, og jeg mister kontroll. Får mye angst. Kanskje må jeg også dra på jobben og sjekke. Kontrollere. Trygge. Men alt i alt. Jeg fungerer. Jeg kommer meg opp hver dag, Jeg takler impuls. Jeg takler jobben min, som til tider er ganske stressende og også utfrdrende for min ocd.Jeg kommer meg stort sett på trening. jeg har fått medisin og medisindoser som fungerer optimalt uten å sløve meg i det hele tatt. Så med tanke på hvordan jeg tydeligvis hadde det for en del år tilbake - må jeg bare nå si ett stor HuRrA. Og en stor takk til NHD for all hjelpen du gav meg i den tiden! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...