Gå til innhold

Mensen borte i 4 måneder

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei, jeg har et problem. Jeg har mistet mensen min, og det er 4 måneder sist jeg hadde den. Jeg har nå godt med mens smerter i en uke uten å få mensen, og begynner å bekymre meg veldig. Jeg er 25 år gammel og har alltid vært liten og tynn, men jeg veier nå 50 kg . Jeg la på meg 5 kg de siste månedene og prøver fortsatt å legge mer på meg. Jeg spiser alt og spiser ganske godt også. Jeg er ikke gravid, og kan ikke være det heller siden jeg ikke er seksuell aktiv. Jeg går ikke på p-piller eller andre prevensjonsmidler heller. I tenårene har jeg ofte gått uten mensen i flere måneder, mensen ble plutselig borte og jeg visste aldri når den kom.men de siste årene har det vært mer "regelmessig" bortsett fra noen få ganger hvor mensen ble borte, og hoppet over 1 eller 2 måneder men det var sjeldent...men nå har det gått 4 måneder og jeg går med mens smerter uten mensen... Jeg har også vært hos legen og fortalte det, legen sjekket meg ikke hun sa bare at det forekommer hos mange unge kvinner på grunn av stress, vekt, trening, lite søvn og reise. Jeg har også vært litt stressa i det siste og sovet lite også... Hva kan det være? Hva bør jeg gjøre? Og er det virkelig så normalt?? Er det farlig? Takk på forhånd!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...