Gå til innhold

Frisk helg

Anbefalte innlegg

Gjest virr varr
Skrevet

Det har vært en nydelig helg! jeg har omgått friske mennesker og følt meg så frisk selv. Med bare få symptomer av spiseforstyrrelsen. Jeg tenker at sånn vil jeg ha det framover. Jeg vil være frisk. Jeg vil ikke kaste opp maten min mer. Jeg vil dra på ferie å gjøre alle normale ferieaktiviteter og spise god mat og drikke. Enn hvis jeg greier å ta fram mine sterkere sider nå å være frisk gjennom hele sommeren. Skal ha det som mål. Det destruktive tankene er bare galskap. Og man går glipp av så mye.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Viktig innlegg. Det er sundt å søke det friske.

Madelenemie
Skrevet

Hei!

De fleste er vel omgitt av friske mennesker?

Selv var jeg på folkemuseet, purka hadde fått 15 grisunger, egentlig 18, men 3 var døde da jeg kom. Da purker har 14 spener, er det en for lite. Jeg stod og lurte på hvordan dette skulle gå, hadde lyst til å ta med meg den ene grisungen hjem, men vet min mann da hadde skreket høyt.

Du får finne på noe hyggelig frem over, men unngå syke mennesker hvis det er slike du pleier omgi deg med.

Jeg kjenner bare meg selv og noen spredtre individer med samme syndrom, men AS er likosm ikke så sykt, det er bare at man tenker litt annerledes om visse ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...