Gjest burde visst etter så mange år Skrevet 7. mai 2012 Skrevet 7. mai 2012 Lest linken du la ut litt lenger ned her. Jeg har en Bipolar Lidelse og har vel vært..og tidvis er.. der hvor jeg ikke trenger medisiner, hverken på opp- eller nedturer.. stort sett nedturene da det er der jeg er Det jeg lurer på.. Hvor viktig er det med de 12 timene mellom to Lithionitdoser.? jeg har til nå valgt å ikke ta medisindosene(går på flere meds det da også går utover) hvis det er mer enn 2 timer fra det tidspunktet jeg vanligvis tar dem. Skal jeg ta dem selv om det er gått to-tre timer over tida? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. mai 2012 Skrevet 7. mai 2012 Du skal ta begge dosene per døgn uansett. Akkurat nåe en skal måle serumkonsentrasjon er det viktig at det er 12 timer siden siste inntak. 0 Siter
Gjest burde visst etter så mange år Skrevet 7. mai 2012 Skrevet 7. mai 2012 Du skal ta begge dosene per døgn uansett. Akkurat nåe en skal måle serumkonsentrasjon er det viktig at det er 12 timer siden siste inntak. Takk for svar ) Da skal jeg vel ikke se bort fra at jeg har mulighet til å komme lenger opp i form da! trudde det var viktig med de 12 timene uansett liksom 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.