Gå til innhold

Jeg ber på mine kner om hjelp - NHD og andre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest maiapril
Skrevet

Det er fristende å håpe på at nhd kan gjøre noe med denne saken, hvis det stemmer det jeg tror, nemlig at denne jenta fortsatt er innlagt.

Jeg lurer på når en psykiater kan blande seg inn i en annen psykiaters behandling, når den tydeligvis er helt skadelig.

''Jeg lurer på når en psykiater kan blande seg inn i en annen psykiaters behandling, når den tydeligvis er helt skadelig''

Jeg tror ikke det er vanlig praksis at en nettlege "griper inn" i en anonym avsenders liv på den måten. Og dessuten kan man ikke vite 100% sikkert at trådstarter snakker sant, med tanke på tilstanden hun er i.

Gjest ingelill
Skrevet

''Jeg lurer på når en psykiater kan blande seg inn i en annen psykiaters behandling, når den tydeligvis er helt skadelig''

Jeg tror ikke det er vanlig praksis at en nettlege "griper inn" i en anonym avsenders liv på den måten. Og dessuten kan man ikke vite 100% sikkert at trådstarter snakker sant, med tanke på tilstanden hun er i.

Nei selvfølgelig er det ikke vanlig. Men om jeg ikke tar feil har hun, som frosken tror, ikke sluttet med ap av egen vilje. Om det stemmer det jeg tror, er hun innlagt. Da er det så graverende at nhd mener lisensen til psykiateren bør henge i en tynn tråd.

Med forbehold at dette er rett..

Men du har rett i at dette bare er et håpefullt halmstrå fra min side. Jeg synes synd på trådstarter som lider slik, og kanskje helt unødvendig.

Gjest maiapril
Skrevet

Nei selvfølgelig er det ikke vanlig. Men om jeg ikke tar feil har hun, som frosken tror, ikke sluttet med ap av egen vilje. Om det stemmer det jeg tror, er hun innlagt. Da er det så graverende at nhd mener lisensen til psykiateren bør henge i en tynn tråd.

Med forbehold at dette er rett..

Men du har rett i at dette bare er et håpefullt halmstrå fra min side. Jeg synes synd på trådstarter som lider slik, og kanskje helt unødvendig.

Ja, det er synd på henne, og jeg er lei meg for at jeg svarte henne så tåpelig. :(

Gjest Hjalp meg!
Skrevet

Hva med å prøve Atarax. Beroligende og søvndyssende. Ikke vanedannende.

Snakk med legen din!

Gjest Værsåsnilloghjelpmeg
Skrevet

Hvis det er en lege som har stått for denne nedtrappingen, bør lisensen henge i en tynn tråd.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Nå er jeg så trett at jeg nesten svimer av, men jeg får ikke en eneste zyprexa eller sovetablett.

Det er ikke jeg som styrer medisinene mine.

Det er det sykepleierne som gjør.

Da jeg skulle snakke i telefonen i dag måtte jeg spørre om de hadde besøk fordi jeg hørte prating, men det hadde dem ikke.

Får bare lyst å kaste meg foran toget.

Det var legen som stod for nedtrappingen, jeg synes det skjedde alt for fort.

Jeg vil sove, men klarer ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...