Gå til innhold

NHD: Interaksjoner?

Anbefalte innlegg

Gjest allergika
Skrevet

Hei. Bruker trilafon og wellbutrin. BP II. Har nå startet med telfast 120 mg pga pollenallergi. Merker at jeg sover dårligere, tankene raser, jeg har mere angst og katastrofetanker. Dette kom da jeg startet med denne medisinen. Sammenheng?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Har søkt i 3 databaser uten å finne noe som knytter dette til Telfast via interaksjoner.

Derimot står dette oppgitt som bivirkninger til Telfast:

Psykiske: Søvnløshet, nervøsitet, søvnforstyrrelse og mareritt/overdrevne drømmer

Gjest Allergika
Skrevet

Har søkt i 3 databaser uten å finne noe som knytter dette til Telfast via interaksjoner.

Derimot står dette oppgitt som bivirkninger til Telfast:

Psykiske: Søvnløshet, nervøsitet, søvnforstyrrelse og mareritt/overdrevne drømmer

Da har jeg vel fått noen bivirkninger igjen for en gangs skyld. Det pleier vel å gi seg etter en stund? Mareritt og søvnløshet merker jeg veldig godt ja. Lurer på om dette er bra for en som plages litt psykisk ifra før? Kan det utløse en ny episode med psykdom? Eller maler jeg "fanden på veggen"nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...