Gjest allergika Skrevet 7. mai 2012 Skrevet 7. mai 2012 Hei. Bruker trilafon og wellbutrin. BP II. Har nå startet med telfast 120 mg pga pollenallergi. Merker at jeg sover dårligere, tankene raser, jeg har mere angst og katastrofetanker. Dette kom da jeg startet med denne medisinen. Sammenheng? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. mai 2012 Skrevet 7. mai 2012 Har søkt i 3 databaser uten å finne noe som knytter dette til Telfast via interaksjoner. Derimot står dette oppgitt som bivirkninger til Telfast: Psykiske: Søvnløshet, nervøsitet, søvnforstyrrelse og mareritt/overdrevne drømmer 0 Siter
Gjest Allergika Skrevet 7. mai 2012 Skrevet 7. mai 2012 Har søkt i 3 databaser uten å finne noe som knytter dette til Telfast via interaksjoner. Derimot står dette oppgitt som bivirkninger til Telfast: Psykiske: Søvnløshet, nervøsitet, søvnforstyrrelse og mareritt/overdrevne drømmer Da har jeg vel fått noen bivirkninger igjen for en gangs skyld. Det pleier vel å gi seg etter en stund? Mareritt og søvnløshet merker jeg veldig godt ja. Lurer på om dette er bra for en som plages litt psykisk ifra før? Kan det utløse en ny episode med psykdom? Eller maler jeg "fanden på veggen"nå? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.