Gå til innhold

Uvillet selvskader

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Det er ikke første gangen jeg kommer med bandasje til min psykiater, saken er den at jeg slett ikke bare faller ned fra stiger fordi motorsagen rykker i og jeg kanskje ikke tenkte på det når jeg fikk en god ide.

Jeg har tre dager nå falt i trappen, den ene dagen fordi jeg skle på en plastmappe som jeg selv la på trappesatsen, for så senere å løpe på den da jeg skulle forte meg til vaskerommet, også styrte utfor.

Neste dag falt jeg opp trappen, noe som er mer vanlig, da jeg stadig slår skinnleggen på vei opp.

Dagen etter falt jeg verre enn noen gang, jeg tok da med meg det som var av pynt i trappen på min vei ned, det braket av saker rundt meg, jeg fikk såpass vondt samt ble irritert og orket ikke rydde opp de hersens sakene. Da min mann kom hjem lurte han så på hva som hadde skjedd i trappen. Jeg orket ikke si det før i dag, da kom alle ulykkene denne uken på gråt inn i min mann øre gjennom telefonen.

I dag kuttet jeg av meg fingertuppen.

Jeg skader meg ofte, og tenker har dette noe med klossethet å gjøre uavhengig av diagnose, jeg blir stadig ertet av min mann fordi jeg ikke ser stolen og faller over den feks eller lignende ting, for min del handler det ofte om at hvis jeg tenker på noe annet så klarer jeg ikke tenke på andre ting, jeg ser ikke andre ting så godt da.

Jeg fryder meg over at visse personer med asperger syndrom har feks motoriske vansker, dette fordi jeg ikke har det selv, jeg ler da godt, men ikke for å såre, bare en lettet latter over at jeg ikke har det sånn. Nå lurer jeg på om jeg likevel har noen av de samme vanskene? I så fall skal jeg ikke le av det lenger.

Jeg er frustrert over ulykkesstatistikken min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...