Gå til innhold

Anitidepressive medisiner

Anbefalte innlegg

Gjest Kjell53
Skrevet

Jeg har nå gått på zoloft 50mg i ca en uke, pluss to tabletter sobril en morgen og en kveld. Har prøvd to andre typer antidepressive tabletter, bl.a. remeron. I perioden når jeg gikk på remeron var jeg veldig rastløs, kunne gå rundt hele dagen, og var bekymret for absolutt alt. I en periode mellom remeronen og før jeg begynte på zoloft gikk jeg bare på sobril, og var mindre rastløs da, men hadde fortsatt mange bekymringer. Nå som jeg har gått på zoloft i snart en uke begynner jeg å bli mere rastløs igjen, kan rastløsheten skyldes de antideppresive medisinene? I så fall hvorfor reagerer jeg sånn på antideppresiva?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...