Gjest Emily johanne sandberg Skrevet 8. mai 2012 Skrevet 8. mai 2012 Hei. Jeg er en jente som plages med kløe på lårene, litt på leggene, og litt oppover ryggen/hofta. Det klør veldig, er irriterende også er det noe rødhet der. Samtidig så kan jeg kjenne at det er noe der. Hva kan det være? jeg er litt redd ... 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 8. mai 2012 Skrevet 8. mai 2012 1.Nå har du havnet på psykiatri. 2.Du MÅ være anonym! 3.Bruker du sterk såpe eller er du allergisk mot noe? 4.Ikke gå ute i skogen uten langbukser.Det finnes både giftig eføy og brennesler.Flått også. 5.Forsøk også på alment forum. 6.Forsøk med noen salver eller kremer ,om du har noe hjemme.Det er ikke farlig å bruke fuktighetskrem eller andre kremer uten resept. 7.Forsøk en mildere såpe neste gang du dusjer/bader. Både Apobase og andre såper har hverken parfyme eller allergifremmende stoffer i seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.