Gjest SMIRnøff Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Er det jeg som syter over hverdagslige ting som alle opplever, eller er problemene sterkere enn normalt for meg? Mener ikke at jeg ikke er syk - har jo store problemer. Men. Jeg syter jo mye over _andre ting_ også... 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Syter og syter...jeg tror du opplever en del ting som vanskelig og har gjort det lenge. Jeg bagatelliserer det ikke. Men det spørs om du angriper disse problemene på feil måte. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Syter og syter...jeg tror du opplever en del ting som vanskelig og har gjort det lenge. Jeg bagatelliserer det ikke. Men det spørs om du angriper disse problemene på feil måte. Ja, "feil måte" var et godt poeng... Hm. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Kanskje du fokuserer mer på det som er vanskelig enn på det som er bra? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Kanskje du fokuserer mer på det som er vanskelig enn på det som er bra? Kanskje det... Ikke vet jeg. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Kanskje det... Ikke vet jeg. :-) Jeg sender en klem, jeg. Og så kan du tenke litt på at vi er mange rundt om kring som bryr oss om deg 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Jeg sender en klem, jeg. Og så kan du tenke litt på at vi er mange rundt om kring som bryr oss om deg :-) Takk... 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 Kanskje du fokuserer mer på det som er vanskelig enn på det som er bra? Slapp av,jeg syter så mye at jeg blir mobba her inne. Syter heller på vgd en periode,der får jeg jo ikke dette email maset! 0 Siter
Olav Femte Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Kanskje det... Ikke vet jeg. :-) Du vet ofte ingenting du. Er det et slit for deg ? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Syter og syter...jeg tror du opplever en del ting som vanskelig og har gjort det lenge. Jeg bagatelliserer det ikke. Men det spørs om du angriper disse problemene på feil måte. Javel - hvilken da ? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Ja, "feil måte" var et godt poeng... Hm. :-) Du er en person som ingen kan bli klok på - har du tenkt på det ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.