Gå til innhold

Link

Gjest Stemmer dette???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mariaflyfly
Skrevet

1) Boka virker som at den setter en problemstilling på spissen

2) Ut fra linken fremstår boka dessuten som svært lite balansert

3) Linken du la ut er 12 år sammel. Det har antagelig skjedd en god del på medisinfronten i løpet av denne tida.

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Det finnes mange såkalte hjelpere som har mange rare meninger om medisiner.De av oss som har depresjoiner og selvmordstanker vil gjerne sløve hjernen lenge nok til at selvmordstankene slipper taket.

Hjernen vil da virke normalt igjen 2-4 uker etter at man har sluttet med medisiner.

Jeg er ikke så dum at jeg vil "gå å legge meg" nå som jeg bare er 53.Har tross alt 2 gutter i 20 årene å tenke på.

Gjest Remlow
Skrevet

Artikkelen er 12 år gammel...

Men jeg husker oppstyret og debattene som fulgte rundt utgivelsen av boken.

Jeg leste den selv også.

Men ingenting av det hun "forutså" har hendt, så derfor tror jeg ikke det er riktig.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette er bare tull. Finnøy ble motsagt av en samlet gruppe fra akademisk psykologi.

Etter dette har hun vært helt ute av det offentlige rom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...