Gå til innhold

Klare seg uten medisiner

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

NHD, tror du jeg kan klare meg uten medisiner?

Psykiateren mener jeg må ta dem, men jeg er uten etter en "second opinion"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør lese artikkelen som ble lagt ut for noen dager siden om mennesker som slutter på medikamenter i hytt og pine.

Gjest ingelill
Skrevet

Jeg kan love deg at han mener du trenger medisinene. Og sett utenfra er det rimelig klart for oss andre her at du trenger medisiner. Både antipsykotika og antidepressiva. Hvorfor tror du at du ikke trenger medisiner når du sliter så mye med både depresjon og paranoia?

Gjest ingelill
Skrevet

Vil minne deg på det du nylig sa;''Mener ikke at jeg ikke er syk - har jo store problemer.''

Gjest aldri nok?
Skrevet

Du er bare ute etter oppmerksomhet ( og beklageligvis får du det av meg og de andre som svarer, men kunne ikke dy meg..)

Tror ikke du er virkelig så dum at du ikke vet hva NHD ville ha svart..

Gjest Zyprexus
Skrevet

Alle kan klare seg uten medisiner, det handler bare om å jobbe med seg selv.

Skrevet

Alle kan klare seg uten medisiner, det handler bare om å jobbe med seg selv.

''Alle kan klare seg uten medisiner, det handler bare om å jobbe med seg selv.''

Dette er tull. Ville du sagt det samme til et menneske med Diabetes som er avhengig av insulin?

Der er psykiske sykdommer hvor det er en absolutt nødvendighet med medisinering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...