Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Olav Femte
Skrevet

Leste også denne bloggen i dag tidlig. Meget bra skrevet.

http://ubalanse.com/2012/05/08/lykketroll-eller-bare-troll/

Har flere venner som mener det samme som bloggeren.

Det mest fremtredene jeg merket på disse før/etter bruk - var at de hadde blitt helt forflata. (Kan bare uttale meg ang. Cipralex, siden disse går på dette).

De fleste følelser man hadde før, er et vagt minne. Ikke lykkelig, ikke lei seg, ikke sorg, Livet kan beskrives som ingenting...

Mange hadde prøvd å slutte - uten suksess til og med ved nedtrapping. Da kom livet for nært igjen og bomullsverdenen de hadde levd i fristet mer.

Så dette gjelder flere enn vi liker å tro. Og legestanden liker det enda mindere..Verktøyet SSRI, vil de nødig miste.

At man kan bli avhengig av slike medisiner, er jeg sikker på. Kanskje mest på det psykiske plan.

Men leser man bloggen, han den fsykiske nedtrappingsplager..

NHD: dette er ikke et tilfelle fra en person og hennes opplevelser med "lykkepiller", er en kjent. Har lest om slike tilfeller i mange år.

Legemiddelindustrien og leger - er som sagt dette, ikke bra propaganda..

Videoannonse
Annonse
Olav Femte
Skrevet

Merkelig også at ingen av SSRI preparater, står på Statens Legemiddelverk overvårningsliste.

Olav Femte
Skrevet

Merkelig også at ingen av SSRI preparater, står på Statens Legemiddelverk overvårningsliste.

Merkelig også at ingen av SSRI preparater, står på Statens Legemiddelverk overvåkningsliste.

Gjest bjørkhild
Skrevet

Hva ønsker du å oppnå med dette innlegget? At psykisk syke personer skal slutte med sine medisiner pga at du ikke liker SSRI? Har det noen gang falt deg inn at denne medisinen faktisk også er nødvendig for veldig mange rundt omkring i verden og at den redder mange liv?

Jeg ser at noen har bivirkninger (deriblant meg selv), men det er jo ikke dermed sagt at dette gjelder alle i hele verden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...