Gjest Trauma and recovery Skrevet 9. mai 2012 Skrevet 9. mai 2012 I perioder våkner jeg etter en times søvn. Og når jeg våkner, er jeg sint. Det varierer hvor lenge jeg ligger våken og er forbanna på alt som er ødelagt. Jeg er så lei av å være sint. Jeg var ikke sint før voldtekten. Eri ingen sint person i utgangspunktet, og er drittlei av å bruke energi og tid på dette helvetes forbanna tullet!!! 0 Siter
Gondor Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Det er ikke noe tull. Har du opplevd noe så grusomt som en voldtekt er det ikke rart du reagerer på en eller annen måte. Men skjønner at du er lei. Det er slitsomt å være sint. Har du en terapeut? 0 Siter
Gjest Trauma and recovery Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Det er ikke noe tull. Har du opplevd noe så grusomt som en voldtekt er det ikke rart du reagerer på en eller annen måte. Men skjønner at du er lei. Det er slitsomt å være sint. Har du en terapeut? Nei da, det egentlig ikke noe tull. Langt i fra. Jeg har en terapeut. 0 Siter
Gondor Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Nei da, det egentlig ikke noe tull. Langt i fra. Jeg har en terapeut. Det var godt å høre. Jeg håper du får det bedre og bedre. 0 Siter
Gjest Trauma and recovery Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Det var godt å høre. Jeg håper du får det bedre og bedre. Takk. :-) Noen ting er bedre, andre ting har ikke blitt så mye bedre. 0 Siter
Gjest parkert Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Takk. :-) Noen ting er bedre, andre ting har ikke blitt så mye bedre. Jeg tror ikke man noen gang kommer over en sånn hendelse, man kan komme seg igjennom den og lære seg å leve med den. Sinne tror jeg er sunt, det vil gi seg etterhvert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.