Gå til innhold

Sint!!!!

Gjest Trauma and recovery

Anbefalte innlegg

Skrevet

I perioder våkner jeg etter en times søvn. Og når jeg våkner, er jeg sint. Det varierer hvor lenge jeg ligger våken og er forbanna på alt som er ødelagt. Jeg er så lei av å være sint. Jeg var ikke sint før voldtekten. Eri ingen sint person i utgangspunktet, og er drittlei av å bruke energi og tid på dette helvetes forbanna tullet!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe tull. Har du opplevd noe så grusomt som en voldtekt er det ikke rart du reagerer på en eller annen måte. Men skjønner at du er lei. Det er slitsomt å være sint.

Har du en terapeut?

Skrevet

Det er ikke noe tull. Har du opplevd noe så grusomt som en voldtekt er det ikke rart du reagerer på en eller annen måte. Men skjønner at du er lei. Det er slitsomt å være sint.

Har du en terapeut?

Nei da, det egentlig ikke noe tull. Langt i fra. Jeg har en terapeut.

Skrevet

Nei da, det egentlig ikke noe tull. Langt i fra. Jeg har en terapeut.

Det var godt å høre. Jeg håper du får det bedre og bedre.

Skrevet

Det var godt å høre. Jeg håper du får det bedre og bedre.

Takk. :-) Noen ting er bedre, andre ting har ikke blitt så mye bedre.

Gjest parkert
Skrevet

Takk. :-) Noen ting er bedre, andre ting har ikke blitt så mye bedre.

Jeg tror ikke man noen gang kommer over en sånn hendelse, man kan komme seg igjennom den og lære seg å leve med den.

Sinne tror jeg er sunt, det vil gi seg etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...