Gondor Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Kan en godt medisinert person med bp 2 fremdeles oppleve stemningsvariasjoner hver dag selv om grunnstemningen er normal? Jeg mener normal men glad el full av energi el nervøs el rolig el redd el lykkelig el ulykkelig? Er dette naturlige variasjoner som alle har eller er det heller et uttrykk for eupf? 0 Siter
Gjest bjørkhild Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Hei du :-). Det er nok normalt for alle mennesker å ha følelser? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Det er for mye diagnosetenkning her i verden, bare tenk på meg. Jeg varierer veldig i humøret etter hva slags opplevelser jeg har. Det er til og med ikke bare humøret det går på. Noen ganger skjer det virkelig noe med en. 0 Siter
Gondor Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Skrevet 10. mai 2012 Hei du :-). Det er nok normalt for alle mennesker å ha følelser? Takk, da er jeg bare et følsomt menneske som LEVER! Nå føler jeg meg plutselig veldig frisk. Hurra! 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Takk, da er jeg bare et følsomt menneske som LEVER! Nå føler jeg meg plutselig veldig frisk. Hurra! Sånn har jeg det og, føler meg veldig levende i dag. ;-) Hehe. Ha en god dag da. :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Skrevet 10. mai 2012 Sånn har jeg det og, føler meg veldig levende i dag. ;-) Hehe. Ha en god dag da. :-) Takk i lige måde. Himmel og hav som vi lever! Det er ikke måte på. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Takk i lige måde. Himmel og hav som vi lever! Det er ikke måte på. Slipper å jobbe og, hehehe... Neida, bare litt galgenhumor fra min side. ;-) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 10. mai 2012 Skrevet 10. mai 2012 Slipper å jobbe og, hehehe... Neida, bare litt galgenhumor fra min side. ;-) Du er på plass ser jeg.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.