Gå til innhold

legg problemer

Anbefalte innlegg

Gjest annehue
Skrevet

eg har smerter bak på leggen det er ikke heile tida det er da eg går i trapper eller da eg sitter å tar beinet opp i fanget då er det ganske vondt har hatt det ein lita stund men vet ikke om det har noe med vekta å gjøre:( eg veier ikke kjempe mye eg veier nesten 90 kg så eg vet ikke om det har noe å si.. men det er kun det eine beinet det er ikke hovent håper noen kan svare meg

Videoannonse
Annonse
Gjest prust
Skrevet

Jeg har også hatt vondt i den ene leggen i en uke nå. Det svir liksom, nesten som vekstverk, og det er vondt hvos jeg setter meg ned på huk med belastning på det beinet, eller trekker det oppunder meg når jeg sitter.

Jeg syklet til jobb i forrige uke, og det var etter det jeg fikk denne sviingen. Regner med at det går over snart, at jeg fikk slitt litt i muskulaturen - men det frister ikke å sykle igjen før det er gått over.

Har du gjort noe spesielt i forkant av dette?

Gjest annehue
Skrevet

Jeg har også hatt vondt i den ene leggen i en uke nå. Det svir liksom, nesten som vekstverk, og det er vondt hvos jeg setter meg ned på huk med belastning på det beinet, eller trekker det oppunder meg når jeg sitter.

Jeg syklet til jobb i forrige uke, og det var etter det jeg fikk denne sviingen. Regner med at det går over snart, at jeg fikk slitt litt i muskulaturen - men det frister ikke å sykle igjen før det er gått over.

Har du gjort noe spesielt i forkant av dette?

det høres ganske likt ut som det eg har i leggen vondt for å reise meg igjen etter å ha sottet på huk eller noe har vondt for å komme meg opp igjen det er på venstre bein eg har det.. nei eg har ikke gjort noe med det eg føler det bare blir værre å værre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...