Gå til innhold

Ustabile trekk ?

Gjest Opp og ned og opp igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ha eupf uten at andre merker det så mye?

Kan man ha en mild form ? Jeg krangler aldri og er rund i kantene, vil heller si konfliktsky.. men har store svingninger i humøret. Det kan svinge samme dag.

Videoannonse
Annonse
Gjest SMIRnøff
Skrevet

Med personlighetsforstyrrelser generelt er det store variasjoner fra pasient til pasient (det er det sikkert med symptomlidelser også dog). Det er fordi man ikke trenger å oppfylle alle punktene i en diagnosemanual for den og den lidelsen. Med emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse er det vel minst 5 av 8 trekk mener jeg å huske, og jeg mener også at det gir over 200 ulike kombinasjoner.

Så må man huske at man har en personlighet oppi det hele.

Selv ved en alvorlig lidelse som schizofreni behøver ikke folk tenke at du er syk, langt på nær at du har en psykose. Folk tror jeg psykoser er så markant at man kan se det med én gang, men det er det ikke så ofte at det er.

Så tror du kan ha ustabile trekk ja.

Skrevet

Med personlighetsforstyrrelser generelt er det store variasjoner fra pasient til pasient (det er det sikkert med symptomlidelser også dog). Det er fordi man ikke trenger å oppfylle alle punktene i en diagnosemanual for den og den lidelsen. Med emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse er det vel minst 5 av 8 trekk mener jeg å huske, og jeg mener også at det gir over 200 ulike kombinasjoner.

Så må man huske at man har en personlighet oppi det hele.

Selv ved en alvorlig lidelse som schizofreni behøver ikke folk tenke at du er syk, langt på nær at du har en psykose. Folk tror jeg psykoser er så markant at man kan se det med én gang, men det er det ikke så ofte at det er.

Så tror du kan ha ustabile trekk ja.

Takk for bra svar SMIRnøff- nøff, nøff.:))

Da ble jeg litt klokere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...